Könyvajánló #13


Halihó Mindenkinek!
Tudom, már körülbelül egy hónapja nem volt bejegyzés, különböző okok miatt, viszont most itt vagyok és hoztam nektek egy könyajánlót, ami remélhetőleg tetszeni fog Nektek! A mai könyvünk: On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal?

Tartalom:
Mia Anne tizenhat éves, és nem túl lelkes, hogy apjával Pestre kellett költöznie a munkája miatt.
Egyik éjjel azonban különös, mágikus világgal álmodik, ahol ő egy varázsló, és attól kezdve álmában mindig egy helyes, pimasz lovagot bosszant.
Vajon bele lehet zúgni valakinek az állába?
Kósza csavargó kölyökből lett lovag, semmi kedve egy lányba beleszeretni, és feladni a nehezen kiküzdött életét. Ám nyugtalanítja a szemtelen máguslány, és túl sokszor kalandoznak felé a gondolatai.
Legszívesebben sose látná őt viszont, de a lány hatalmas veszélyben van,
két világ akarja holtan látni.
Mitől férfi a férfi, és lovag a lovag?
Amon, az apa, világhírű agykutató zseni, ám nincsenek érzelmei, és a gyereknevelést is könyvekből oldja meg. Budapestre rendelik, Közép-Európa legnagyobb titkos laborjába, a négyes metró alá, ahol a katonaság kétségbeesetten próbálja megakadályozni a két világ között lévő mágikus Fal átszakítását.
De ki lehet az ellenség? Mi erősebb, a mágia vagy a tudomány?



Véleményem:

Sok vegyes gondolat kavarog bennem, a könyvvel kapcsolatban. Ugyanis nem tudom eldönteni, hogy milyen is volt. Összesen 3x kezdtem neki, vagyis nem kezdtem újra, csak folytattam egy kis idő után. Viszont így, hogy az utolsó 100 oldalt egyhuzamba olvastam el, jobbnak tűnik, mint amit eddig feltételeztem róla.

Minden esetre, csalódás volt nekem ez a könyv. Az írónő egy nagyon jó világot alkotott meg, egy izgalmas, már már bonyolult történetet, tele részletekkel. Mégis valahogyan nem nyerte el a rajongásomat.

Kezdem először a jó dolgokkal. Mi tetszett benne?
Először is, Mia Anne kemény stílusa, maga a varázs világ (habár a dólények kicsit furcsák voltak nekem) és természetesen a híres nevezetes Kósza lovag.
A történet szépen fel volt építve, 3 szálon futott. Ez abból a szempontból volt jó, hogy így mindenről kaptunk információt, és mindenkinek (minden főbb szereplőnek) tudtuk az álláspontját.
Szerintem a vége felé lendül be igazán a történet, azok voltak a kedvenc részeim, mivel minden hirtelen történt, és sok minden volt, de mégis könnyedén lehetett követni az eseményeket. Igazából ettől a résztől kezdve kicsit megváltozott a hangulata a könyvnek.

Ami nem tetszett benne, hogy az elején túl rövidek voltak a fejezetek, így akkor még olyan sokat nem tudhattunk meg a szereplőkről, és engem ez eléggé zavart. Valamint, nekem nem tetszett a katonai kutatások/kísérletezések, mivel elég nyomasztónak találtam őket. Meg valahogy a könyv stílusa se volt szimpatikus.

A szereplők viszont nagyon szerethetőek voltak. Kedvenceim a lovagok voltak és közülük is Kósza és Táncos, szerintem nagyon aranyos párost alkottak, olyanok voltak mint a testvérek.
Kósza pedig nagyon cuki volt, hogy ilyen szégyenlős karakterrel ábrázolták, aki tudja mi a dolga, mindig elvégzi a feladatát, és mindig a szívére hallgat.
Mia Anne-nek elég zűrös családi háttere volt, és igazából egy kicsit semmilyennek éreztem a karakterét, nem volt eléggé kidolgozva, de azért a csípős megjegyzéseit mosolyogva olvastam.

Összességében tehát, nem a legjobb könyv amit olvastam, viszont azért egy próbát megért! Nem lett kedvenc, és szerintem még csak az újra olvasandók listájára sem fog felkerülni,


Értékelése:

  Borító: 5/4

  Cím: 5/4

  Stílus: 5/2,5

  Karakterek/szereplők: 5/3

  Történet: 5/4

  Szórakoztatás: 5/4

  Izgalom: 5/5

  Oldalszám: 370

  Kedvenc szereplő: Kósza, Táncos




Köszönöm, hogy ma velem tartottatok, remélem talákozunk a következő bejegyzésben! Addig is,

További szép napot!

Csicsóka


Megjegyzések