Őszi bakancslista 2020





Halihó Mindenkinek!
Kinek hogyan, de szerintem legtöbbünknek elkezdődött a őszi szünet, ami rengeteg szabad időt és sok jó kis programot jelent barátokkal, családdal. Ennek ellenére, gyanítom vannak olyanok is, akik ezt a sok időt nem tudják hogyan kitölteni, úgyhogy ennek a gondolatnak az apropóján a mai napon adok Nektek pár ötletet, hogy hogyan töltsétek el szórakoztatóan és élvezhetően az őszi szüneteteket.😁


1. Bekuckózás (könyvvel, filmmel, teával, pokróccal)
Szerintem ezt nem igen kell megmagyaráznom, mert magától értetődik, hogy ez mennyire hangulatos dolog, akár valami jó kis krimit olvasol vagy éppen egy klasszikus, romantikus filmet nézel. 




2.Családi filmnézés
A bekuckózásnál már csak az a jó, ha nem csak egyedül csinálod, hanem a családdal. Elvégre hamár szünetben együtt lehetünk, használjuk ki!




3.Sültalma
Hogy fokozzuk az élvezeteket csapjunk a meghitt kuckózáshoz egy kis finomságot is. Garantált élvezet, én kiskoromban nagyon szerettem.

4.Fedezd fel a várost, ahol élsz!
Biztos vagyok benne, hogy ahol élsz városnak, falunak még rengeteg felfedezetlen helye van, úgyhogy ideje felkeresni ezeket a rejtett zugokat!




5. Társasest

6. Kávéházi csevej a barátnőkkel
Az elmúlt 2 hónap után, szerintem van mit mesélni egymásnak és meghallgatni a legújabb pletykákat egy finom forró csoki és egy habos kérmes mellett.




7. Kipróbálni egy új gyertyaillatot




8. Kirándulás
Az egyik legjobb dolog amit csinálhatsz a szünetben! Higgyétek el, én sem rajongok a kirándulásokért, de ilyenkor külön öröm kimenni a szabadba a színes, változatos természetbe és beszívni a friss avar illatát.




9. Falevelek gyűjtése, préselése
Másik kedvenc elfoglaltság, amit bűn lenne kihagyni mert jó móka, plusz a lepréselt levelekből sok mindent lehet készíteni.




10. Avarba ugrás

11. Kedvenc sorozat újranézése




12. Új recept kipróbálása
Ha nincs ötleted, mit is csinálhatnál belinkelek ide pár extra finom süti recepteket, amik méghozzá nem igényelnek semmi cukrászi tudást, úgyhogy bárki el tudja őket készíteni! 🎂 Ha érdekel ide kattints.






13. Őszi dekorációk

14. Ruhatár rendezés

15. Új pulcsi vevés
Ha már rendezgetted a ruhatárad, rá fogsz jönni, mennyire "kevés cuccod van" és hogy "mindegyik mennyire béna", úgyhogy készítsd elő a pénztárcádat....

16. Képek az őszi erdőről






17. Őszi pinterest képek nézegetése
Nekem ez az egyik fő őszi elfoglaltságom, mivel annyira jó nézegetni a jobbnál jobb ilyen olyan őszi képeket! Én teljesen eltudok veszni ilyenor...😄




18. Tökfaragás




19. Halloweeni beöltözés
Nem kell bulikat rendezni, elég ha otthon egy szolid halloweeni partyt tartunk, biztos vagyok benne, hogy az is szórakoztató! 😉

20. Futás a reggeli ködben
Mert nincs is jobb, mint leadni a sültalma és a sütik miatt felhalmozódott kalóriát. Nehéz rá venni magunkat, de nyugi, annyira nem kell miatta korán kelni.💁 Hajrá, hajrá! 




Nos, ez a bejegyzés itt véget is ér, remélem hasznotokat találtátok benne és adtam pár ötletet, amit a javatokra tudtok fordítani.
Köszönöm, ha velem tartottatok és bízom benne következőleg is találkozunk!

Csicsóka


Ha netán kedvet kaptál további ötletekhez, egy bővebb őszi bakancslistát is ide linkelek, hogy mindenképp méltón ki tudd használni a szünetedet. 😉

Megjegyzések