10 +1 dolog, ami boldoggá tesz

Sziasztok!


Mint láthatjátok, ma egy elég pozitív bejegyzést hoztam el nektek, hiszen egy új hétbe kezdünk bele!
Új hét, új lehetőségek!😉
Szerintem fontos tudni, hogy az életedben mik azok a dolgok, amik boldoggá tesznek, vagy legalábbis egy borús napon vidámabbá varázsolnak!😃 Legyen itt  szó BÁRMIRŐL! Egy személyről, egy hangulatról, vagy egy tárgyról, helyről, megfoghatatlan dologról.... bármiről, ami eszedbe jut! 
Azért fontos, hogy tudd, hogy mik ezek, mert sokat segíthetnek egy adott problémán, vagy egy rosszabb napon, mikor semmihez nincs kedved, akkor jobb kedvre derítenek! 
Ide még beilleszteném, hogy ne feledkezzünk meg az élet apró örömeiről, hisz szintén fontos, hogy felismerjük őket, hiszen a pozitív gondolkodás elő segíti a boldogabb életet! Igaz, hogy ma már nem nagyon lehet ezeket észre venni, hisz az egész nap egy rohanás, munka, mindenki elvan a maga bajaival, gondolataival, és a bizonyos "kütyükről" már ne is beszéljünk! Teljesen elveszik a "énidő" ezek között a dolgok között, pedig az "énidőben" tudsz talán igazán pozitív lenni! Na de, most egy kicsit össze-vissza írtam, szóval térjünk vissza az eredeti témára! Légy pozitív!😉
Szóval, ha már itt vagy, akkor gyere Te is! Hozz egy papírt, egy írószert és kezdjünk bele, megnézni, hogy mik is okoznak Neked boldogságot, vidámságot! 
azt most leszögezem, hogy ezeket egy idő után nem fontossági sorrendben írtam...!

1.) Család




Talán mindenkinek ez áll legelöl, hiszen nincs is fontosabb a családnál, és a családdal együtt töltött időről! Legyen szó kis, vagy nagy családról! Én például nagyon szeretek a családdal nyaralni, hisz akkor minden gondunk elszáll, és sokat nevetünk, az ilyeneket ki ne élvezné?
Aztán az idősebbekről se feledkezzünk meg!😉 Hisz egy nagymama sütötte ételt, ki utasítana el?  Én még külön szeretem mikor a régi időkről beszélnek, az ő gyerekkorukról, hisz nekik ennyire nem volt modern a világuk akkoriban!
Aztán a testvérekről sem szabad megfeledkeznünk, hiszen (nekem legalábbis) fontos szerepet játszanak az életemben!😃

2.)Barátok




Hát igen, természetesen ez a második dolog, amit ide írhatok! És ide gondolom a közösségeket is, amikbe tartozok, mert elvégre ők is fontosak, habár egy jó 2 éven át nem ezt vallottam! (Anyukám ezt már csak tudja!😚😉😃) Nincs is jobb, mint elmenni egy jó  hangulatú programra, ahol igazán önmagam lehetek és ott vannak a barátaim is! 
Azt hiszem, erről csak ennyit tudok mondani!

3.)Hangulat

Ide több mindent is szeretnék sorolni, amik igazából külön pontok is lehetnének! Nekem rengeteg olyan hangulatom van, amik jobb kedvre derítenek! Most csak 4-et szeretnék felsorolni, csak, hogy ne unjátok el magatokat!😉 
    -karácsonyi hangulat
    -mikor borús az idő, vagy hideg van, akkor olyan jó bekuckózni!
    -nyári esti sütögetések
    -ősszel az avarban sétálgatni

4.)Mások megmosolyogtatása

 Nálam ez egy nagyon fontos pont, mivel én elég vidám személyiségnek vallom magamat, és ezt nem egoistaságból mondom, mert rám rengetegen mondják, hogy vicces vagyok, vagy, hogy vidám! És ennek a tulajdonságomnak nagyon tudok örülni bizonyos helyzetekben! Mint például, amikor meg kell nevettetni valakit! Igaz, hogy nem mindig megy, van, hogy csak egy mosolyt tudok kipréselni valakiből, és tudom, hogy ezt a tulajdonságomat nem mindig kell erőltetnem, de a többségben sikerül észre vennem, hogy mikor nem kell a mosoly! De amikor megnevettetek valakit, akkor az számomra is boldogság!😊

5.)Olvasás




Hát aki már egy ideje követi a blogomat, és insagrammon is követ, az tudhatja, hogy nagyon szeretek olvasni! (Olvasással kapcsolatos bejegyzéseimet ide kattintva érheted el!) Számomra egy külön világot ad, ami elfeledteti a gondjaimat, és egyszerűen kikapcsol, szórakoztat, esetleg elgondolkodtat! Talán mondhatom azt, hogy végülis egy támaszpont!📖

6.) Story írás

Igen, én írok egy storyt, amit igazából a magam szórakoztatására írok! Szeretem csak így kiírni magamból a storyt, amiket kreálok, mikor unatkozok vagy utazok, vagy éppen egy könyv inspirálta! Ilyenkor mindig olyan jó érzés, hogy én alakíthatom a történéseket, és az történik, amit én találok ki. Néha jó, ha te magad alakíthatod a karaktereket és a történetet!☺️ Ha szeretnétek a storymmal kapcsolatban egy bejegyzést, jelezzétek kommentbe😉

7.) Edzés

Lehet, hogy most lenéztek vagy ilyesmi, de elkezdtem pár hónapja edzeni/erősíteni, ezzel egy kicsit erősíteni szerettem volna a önbizalmamat, de azóta már örülök, ha csinálhatom, mert kezdhetek magammal valamit, habár mostanában, már elhanyagoltam, és el is lustultam... Erre nem vagyok büszke! 

8.)Természet





Nincs is jobb dolog, mint mikor a természetben vagy! Nem mondom, hogy egy kirándulásról lenne szó, mert azért én se nagyon lelkesedek, habár ki tudja? Itt a "természetet" ne csak a növényekre és az állatokra értsd! Itt a hegyeket, naplemente/napfelkelte és az ehhez hasonló dolgokat értsd!😉 Nagyon szeretem mikor az erdőben, csak te vagy, és minden nyugodt körülötted és nézed a felkelő napot, hallgatod a susogó fákat, esetleg a csivitelő madarakat...

9.)Fotózás


Ide talán a sikert is beraknám, mert nincs is jobb, mikor látod, hogy sikerült egy fotó, úgy, ahogy te szeretnéd, és még jobb, mikor kapod a dicséreteket! Hát nem jó érzés?
A fotózás is egy kikapcsolódás számomra, szeretem kipróbálni, az új pozíciókat, új tárgyakat a képre, a filtereket, amikkel életet adsz nekik! Sok mindenért tudom szeretni a fotózást!☺️

10.) Zene

Mondanom sem kell, hogy ez is egy kikapcsolódás, úgy mint a filmnézés! Egy teljesen más világ! Sok olyan zene van amit, ha meghallgatok, jobb hangulatom lesz, és általában így is marad! Szerintem mindenkinek vannak olyan számok (vagy filmek), amik táncra perdítik!
(Film ajánlóimat ide kattintva érheted el)

+1 Szabadság

Számomra ez egy fontos dolog, mivel elég sokszor akad olyan dolog, szituáció, amikor nem szeretem, ha megmondják, hogy mit csináljak! Hát igen, lehet, hogy ez nem egy jó tulajdonságom....😉  Szeretem, mikor azt csinálhatom amit szeretnék, oda mehetek, ahova szeretnék, és ezt az utazással is szeretném egybe kötni, no de nem azzal a részével, amikor ülsz a kocsiban vagy ilyesmi! Hanem inkább mikor már ott vagy a célodnál, az olyan jó érzés!


HUH...! Hát a végére is értünk a dolgoknak! Neked, hogy tetszett? Én tudtam rajta nosztalgiázni is egy kicsit! Most szerintem tűzd ki valahova ezt a papírt, vagy rakd oda, ahol  sokat látod, és így mindig eszedbe fog jutni, hogy csak pozitívan!😉😃
És mielőtt azt hinnéd, ezzel a bejegyzéssel nem okoskodni akarok, szimplán a tapasztalataimat mondom el!

Köszönöm, hogy velem tartottál, remélem találkozunk a következő bejegyzésemnél! Addig is további szép nyarat!😉

Csicsóka
  
Előző bejegyzésem: Hello augusztus!

Megjegyzések