Hello augusztus!

Üdvözlök mindenkit ebben a mai blog bejegyzésben!😊


El is érkeztünk, a nyár utolsó hónapjába, az augusztusba! Hát, mit ne mondjak, elég gyorsan telik ez a nyár is! De azért még nem kell búslakodni, hiszen még egy teljes hónap áll előttünk, és ez idő tájt, bármit meglehet még csinálni! Vagyis majdnem bármit! 
Számomra azért tartogat némi örömöt az augusztus, hiszen most megyünk majd Horvátországba és augusztusban van a szülinapom is, szóval jó lesz ez még!😉😃

Na de térjünk vissza a bejegyzés eredeti témájára! Az e havi bullet journalomat elég vidámnak gondoltam ki, és szerintem sikerült is ezt megvalósítanom! Igazi témája nincsen, de a nyár köré alapul! Ha nagyon kellene, akkor a "nyár" címet kapná, de több benne az utazási motívum, szóval ez egy ilyen kétes hónap lett!😃
Mivel vidámnak szeretném tudni a hónapot is és a havi bullet journalt, ezért elég színesre próbáltam szervezni, habár ezt talán annyira nem sikerült! Ééés vissza tértem a régi heti rajzoláshoz, vagy, hogy mondjam...Ez annyit foglal magába, hogy most nem úgy csináltam, hogy egy lapra került egy hét, hanem két lapra került egy hét!
 Összességében meg vagyok elégedve vele!  No de nem vesztegetem tovább a szót, nézzük is azt a bujot!😉













Remélem tetszett ez a mai bejegyzés! Köszönöm, hogy itt voltál, remélem a következő bejegyzésemnél is velem tartasz! További szép nyarat!

Csicsóka

Előző bejegyzésem: Könyvajánló #3
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseimet ide kattintva érheted el.



















Megjegyzések