Helló november!

Sziasztok!

Nos hát, el is érkeztünk egy újabb hónaphoz, a novemberhez! Vegyes érzelmekkel gondolok bele, hogy ez az ősz utolsó hónapja, de mégis örülök, hiszen ez azt jelenti, hogy mindjárt itt a karácsony!
Lehet, hogy fura, de én már most elkezdtem gondolkodni, hogy milyen ajándékokat csináljak/vegyek a szeretteimnek!💜  Ám de most nem is ez a lényeg!
A mai bejegyzésben megszeretném mutatni nektek a novemberi bullet journalomat! Ennek a hónapnak a témája, az éghez kapcsolódik, így, mint lentebb láthatjátok, ebben a hónapban mindenféle van. Van felhő, csillag, bolygó, nap, stb..
Úgy gondolom, hogy talán ez lett a leggyerekesebb hónapom, az összes közül, de nem nagyon zavar!😅 A végére már elment a kreativitásom ezért, a ott már kicsit színtelenebben, na meg egy egyszerűbben rajzoltam!😕
Na, de akkor nézzük!🙂





Amikor azt mondtam, "egyszerűbb" akkor erre az oldalra gondoltam! De azért az egyszerűségével elnyerte a tetszésemet!😍😊






Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet! Írjátok meg Ti is, hogy nektek mi lett a novemberi bullet journal témátok!✍

Csicsóka


Előző bejegyzésem:Receptek #1
Ehhez hasonló bejegyzéseim: bullet journal


Megjegyzések

  1. Szép lett ! Az én ehavi journalom méltó emléket állít az ősznek .😊 Ma lesz fent róla a bejegyzés a blogomon, nézd meg majd!😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam, és nagyon szuper lett!😍 Teljesen méltó a novemberhez!❤😘

      Törlés

Megjegyzés küldése