Helló április!



Halihó Mindenkinek!

Természetesen, mint minden hónapban, kimaradhatatlan a bullet journalom bemutatása! Őszintén szólva, erre a hónapra fogalmam se volt, hogy milyen témát rajzoljak le. Vagyis hát volt elképzelésem, hogy húsvéti lesz, de azt végig nem szerettem volna témaként, viszont valami tavaszias mintákat is szerettem volna belecsempészni a "remek"művembe. Végül is nehezen, de kialakult egy tavaszias bujo, amiben mindenféle van, amit megszerettem volna valósítani.
De be kell, hogy valljam, attól még nem vagyok vele megelégedve! Főleg nem, ha az előző hónapit, a márciusit nézzük meg, mivel ahhoz képest (meg amúgy is) elég gyerekesen sikerültek a rajzok....

Rögtön már az első rajz tele van virágokkal, és ebben a rajzban az tetszik a legjobban, hogy csak négy színben pompázik, és szerintem elég jó lett!


Na igen, a második oldalon már jelentkeznek a gyerekes rajz tünetek, de még itt sem annyira! Igazából ezzel az oldallal még csak-csak  meg vagyok elégedve, na de nézzük a többit!


Ez és a következő lett a kedvenc oldalam! Ami nagyon tetszik ebben az oldalban, az a vidámsága! Szerintem ez a citromsárga nagyon is feldobja az oldal hangulatát! Meg nagyon szeretem az esőt, és a színes esernyőket, szóval abszolút passzol hozzám ez az oldal!


Nos, mint előzőleg említettem, eme oldal a másik kedvencem, mivel rajzban szerintem ez sikerült a legjobban. Meg úgy gondolom, hogy ez a virágokkal teli asztal elég tavaszias lett  és még jól is néz ki!


Elérkeztünk a húsvéti héthez, ami hát miről is szólhatna, ha nem a húsvétról, a nyusziról és a tojásokról. És hát igen, ennek megfelelően alakítottam ezeket az oldalakat. Most így bele gondolva, ezek a rajzok még az "elmegy" határán vannak, hiszen annyira nem is lettek szörnyűek. Sőt, egész aranyosak lettek! (de még azóta sem tudom, hogy miért van malac fülnek kinéző nyuszi füle a tojásnak!😄)
 

És hát az utolsó oldal.... Ez lett az az oldal, amiről beszéltem! Nem tudom, hogy hogyan sikerült ilyen gyerekes rajzokat alkotnom, de végül arra gondoltam hogy kell egy kis gyermeki hangulat  az áprilisba, szóval maradhatnak!😉 de még így is legszívesebben kitépném őket, de végül is annyira nem zavarnak!


 

Nos, már véget is ért a  bullet journalom bemutatása, szóval, ha esetleg van kedvetek, és időtök, írjátok meg, hogy nektek mi lett áprilisi bullet journalotok témája!


További szép napot kívánok!

Csicsóka


Előző bejegyzésem: 5 tipp edzéshez
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseim ide kattintva megtalálhatóak 



Megjegyzések

Megjegyzés küldése