Húsvéti tojásfestés



Halihó Mindenkinek!

Ez egy kicsivel különlegesebb bejegyzés, hiszen mint láthatjátok a címből, ma a tojásfestéssel fogunk foglalkozni! De nem ám a hagyományos módszerekkel!
Őszintén szólva, csak egy darab festési módszert hoztam nektek, viszont szerintem az is elég ötletes és szintúgy megállja a helyét bármely más módszer mellett.

Tehát, ez a módszer nem más lesz, mint a szalvéta technika! Nos, igen, lehet, hogy ez így furcsán hangzik, viszont máris mutatom, hogy hogyan lehet elkészíteni!

Hozzávalók:
  • Ragasztó lakk
  • Ecset 
  • Műanyag tojás (én ilyet a Kikben találtam, de láttam már a hobbi boltokban is)
  • Bármilyen mintájú szalvéta
  • Olló

 A dolog egyáltalán nem nehéz! 
Első lépésként vágd ki a szalvéta azon részét, amit szeretnéd, hogy a tojás mintája legyen, majd szedd le róla az összes réteget (általában ez 3 réteg szokott lenni).

Ha ezzel meg vagy, a ragasztó lakkal kend be a tojás egyik (belső) felét, majd óvatosan helyezd a beragasztózott felületre a szalvétát és óvatosan, az ujjaiddal nyomogasd rá.

Ezek után, az ecsettel, festői mozdulatokkal fesd át még egyszer ragasztóval, de vigyázz, nehogy elszakadjon a szalvéta!
Ezt (értelemszerűen) csináld meg a másik oldallal is!






Végezetül pedig, próbáld egymásba illeszteni a két tojás felet. 
Mivel nekünk ez nem sikerült, ezért a pillanat ragasztóval ragasztottuk össze a két félt.














 


Remélem hasznot leltetek ebből a bejegyzésből, köszönöm, hogy végig olvastátok!
Áldott és békés húsvétot kívánok!

Csicsóka


Előző bejegyzésem: Helló április!
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseimért katt ide



Megjegyzések