Helló június!



Halihó Mindenkinek!

Azt hiszem, nekem nem mennek, ezek a hónap kezdős bejegyzések. Valamiért mindig ott lyukadok ki, hogy már lassan átlépünk a következő hónapba!
Na de mindegy is, gondolom már kitaláltátok, hogy ma miről lesz szó! Igen, a júniusi bullet journalomról!🙂

Ez a hónap a citromos, narancsos témát kapta, amit amúgy tök jól sikerült megvalósítanom, és én nagyon elégedett vagyok vele. No de akkor nézzük is!


Most úgy csináltam, hogy az első oldalra került a hónap áttekintő. Így a következő oldal már rögtön a heti áttekintővel kezdődik.


De nem csak a heti áttekintő van itt, hanem egy idézet is, mivel 1-e szombatra esett, így úgy gondoltam, hogy nem szeretném besűríteni a 3-i hétre azt a két napot, viszont akkor egy oldal üresen marad, így jutottam arra az elhatározásra, hogy erre a hónapra is (mivel az előző hónapban is volt) írok egy idézetet.


A következő oldalon, bevallom őszintén a mintát Viszkok Fruzsi bullet journaljéből vettem, mivel nagyon tetszett ez az ötlet. Talán ezt az oldalt kedveltem a legjobban megcsinálni, mivel ehhez nem kellett túl sok rajzolási tehetség.


A hatodik és hetedik oldal igazán egyszerűre  sikeredett, amit nem igen bánok, nekem így is tetszik. Meg az összehatás szerintem tök jó lett.


Ezeken az oldalakon már a virágok is bekapcsolódnak. Ez az oldal azért tetszik nagyon, mert ad egy ilyen vintage hangulatot az oldalnak, ami egy kicsit elegánssá teszi.


És az utolsó oldalak szintén olyanok lettek, mint a negyedik és ötödik oldalak, habár itt valamivel világosabbak a citromok, de ez csak kis aprócska dolog.😉


A végéhez is értünk ennek a bejegyzésnek, köszönöm, hogy velem tartottatok!

Csodaszép napot és nyarat kívánok!

Csicsóka


Előző bejegyzésem: Nyári olvasmánylistám 2019
Ehhez kapcsolódó bejegyzésem: bullet journal


Megjegyzések