2 éves a bookstagrammom!

Halihó Mindenkinek!

El is érkeztünk ehhez a bejegyzéshez, méghozzá annak örömére, hogy 2 héttel ezelőtt, szombaton, azaz január 04.-én lett 2 éves a bookstagram oldalam!!! Őszintén szólva el sem hiszem, hogy még mindig működtetem az oldalamat, mivel nem vagyok egy kitartó ember! Sőt...!
Aki nem tudná, hogy mi az a bookstagram, annak mondom, hogy egy olyan közösség az instagrammon, ahol megosztjuk egymással a könyvekkel kapcsolatos dolgainkat instagrammon , és ez által sok új ismerettséget lehet szerezni, és esetleg barátságokat kötni.

Még anno 2018. január 04.-én este létre hoztam az egyik barátnőmmel az oldalamat, aminek a mai napig @booksgramm_ a neve. Arra már sajnos nem emlékszem, hogy mikor találtam ki, hogy csináljak egy ilyet, de ahogy magamat ismerem, szerintem az nap, vagy legalábbis azon a héten! És hát rögtön bele is vágtam egy barátnőmmel együtt! Így együtt kezdtük az oldalt! Az elején még internetről letöltött képeket, esetleg saját szerkesztésű idézeteket raktunk fel. De utána elkezdtem én is próbálkozni a saját képekkel, több kevesebb sikerrel! Majd a barátnőm kilépett, az oldal vezetése alól, amit az elején kicsit megrémített, de utána igyekeztem új dolgokkal telerakni az oldalt!
Így történt, hogy  elkezdtem egy történetet is, és rengeteg játékot, de mivel nem volt túl sok érdeklődés feléjük, ezért ezeket elhagytam! Végül pedig 2018 tavaszán rengeteg képet sikerült készítenem, amik mind saját készítésűek voltak, és innentől kezdve, már csak olyan képeket raktam fel, és igazából ezeket a dolgokat egészen idáig tartottam/tartom, és szeretem!
Természetesen ebben a 2 évben rengeteg öröm, csalódás, bánat, büszkeség ért engem az oldallal kapcsolatban, de ez hozzá tartozik.

Ebben a bejegyzésben, főként arról szerettem volna írni, hogy milyen is a bookstagram közösséghez
tartozni! Mert bizony, ez egy hatalmas közösség!
Mikor én kezdtem ezt az egészet is sok támogatást és megosztást kaptam, aminek rettenetesen örültem! És szerencsére ez a jó szokás, hogy ilyen formán segítünk a másiknak, hogy beinduljon az oldala, nem szűnt meg, mi több, egyre többször látom ezeket a megosztásokat, aminek nagyon örülök!

Őszintén szólva, nagyon szeretem ezt az egészet csinálni! Szeretek fotózni (habár anyukámnak néha elege van belőle, hogy mindent szétpakolok, amit meg is értek, de hát, valamit valamiért) és aztán megosztani másokkal, és szint úgy a könyvekkel kapcsolatos élményeimet is szívesen osztom meg Veletek.

És hát sok dolgot köszönthetek annak, hogy a közösség tagja lettem, mint például azt, hogy rengeteg új könyvvel kapcsolatos dolgot megismertem, mint például a könyves gyertyákat, vagy éppen a könyvszütyőket! És ezek mellet sok bookstagrammerrel megismerkedtem. Ezen kívül büszkeséggel tölt el, az hogy meg lett az 1000 követőm, mert ha klisésen hangzik, ha nem, én bizony nem gondoltam volna, hogy elérem egyszer, mondjuk az is meglepő számomra, hogy egyáltalán 2 éve meg van az oldal, mivel ez egy nem túl jó tulajdonságom, de sokszor megunom egy idő után a dolgokat, viszont ez az oldallal kapcsolatban szerencsére nincs így, és remélem nem is lesz. Vagyis, volt már, hogy nem nagyon szerettem volna fotózni, mert nem volt kedvem, vagy ötletem. Viszont ezek csak időszakos dolgok, amik egy idő után úgyis eltűnnek, és a helyükbe számos ötlet költözik!

Nem mondom, még van pár dolog amivel nem vagyok megelégedve, és ezen szeretnék változtatni, például más stílusok kipróbálását, vagy éppen szeretnék több bookstás embert megismerni, chatelni velük, és természetesen a blogra is tervezek még megannyi könyves témájú bejegyzést is készíteni.

És így a végén, szeretném megköszönni Nektek, akik követtek, és figyelitek amit csinálok, és köszönöm a támogatásotokat, a pozitív üzeneteiteket! Remélem a jövőben még többeteket ismerhetem majd meg!

Csicsóka







Megjegyzések

  1. Gratulálok ehhez a mérföldkőhöz! Szuper vagy, csak így tovább!!❤️❤️

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése