Receptek #4 - Csokis-meggyes muffin



Halihó Mindenkinek!
Úgy gondoltam, ma egy újabb bejegyzésel állok elő, annak alkalmával, hogy most szeretnék egy kicsit több időt tölteni a blogon, és (remélhetőleg) érdekes tartalmakkal előállni Nektek.
Ma, egy már igazán régen áhitott receptet szeretnék feltenni, mivel most, hogy karanténba kerültünk, én egyre inkább rákaptam a sütésre, főzésre ami nem kis örömmel tölt el. Kikapcsol, nem fárasztó, akkor csinálom amikor akarom, de a legjobb benne, hogy (ha jól csináltam mindent) finom lesz, és meg is ehetem.
Most az egyik kedvenc sütimet, muffinomat hoztam el nektek, amit igazán könnyű elkészíteni, és a végeredmény is ínycsiklandó lesz. Úgyhogy, ha esetleg Ti is szeretnétek majd elkészíteni, akkor tartsatok velem!


Csokis-meggyes muffin

Hozzávalók:
  • 3 db tojás
  • 220 g cukor
  • 1,5 vaníliás cukor
  • 200 g margarin
  • 1,5 dl tej 
  • 37 dkg liszt
  • 1 tk fahéj
  • 1,5 sütőpor
  • 1 üveg magozott meggy
  • 1 tábla fekete csoki

Elkészítés:

A tojást, a cukrot, a vaníliás cukrot és a margarint összekeverjük, annyira, hogy ne legyen csomós. 


Hozzáadjuk a fahéjjal és a sütőporral összekevert lisztet, majd hozzá öntjük a tejet is. Ezeket is habverővel összekeverjük.
Eközben a csokit apró darabokra vágjuk, majd a meggyel együtt hozzáöntjük, és egy fakanállal összekeverjük.  (+ tipp: mielőtt hozzá öntenénk a meggyet, szűrjük le a levét.)
A nyers tésztát 170°, 20-25 percig sütjük. És voilá! Készen is vagyunk!




Tálaláskor, ha van kedved akár porcukorral is hintheted! Ha esetleg megcsinálod a későbbiekben, írd meg kommetbe, vagy instagrammon! Így a végére pedig,

Jó étvágyat kívánok!

Csicsóka


Előző bejegyzésem: Húsvéti készülődés
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseimért ide kattints.

Megjegyzések