2 éves a blogom!, avagy 5 dolog, hogy miért jó egy blog

.

Halihó Mindenkinek!
A nagy karanténos kavarodásban jutott eszembe, hogy "Te jó ég! Május 11.-én lett 2 éves a blogom!" Hatalmas öröm belegondolni, hogy már 2 éve meg van a blogom, és ezzel együtt Ti is itt vagytok! Sokat köszönhetek Nektek is és a blognak is, úgyhogy ennek apropóján 5 dolgot szeretnék leírni, hogy miért jó, ha van egy blogod. Remélem tetszeni fog a bejegyzés!


1.Kiélheted kreativitásodat
Ha kreatív ember vagy és ezt nincs hol megmutatnod, akkor fogj bele egy blogba. Elvégre ahhoz, hogy kitaláld, milyen bejegyzést írj, milyen témában, milyen formázásban- ahhoz kell kreatívkodnod.


2. Kiírhatod magadból gondolataidat
Néha csak úgy jó leülni és írni. Bármiről. Van, hogy így születnek meg a bejegyzéseim is és ez ilyenkor jó érzés. Mert nincsenek kötöttségek, azt írok amit és ahogyan szeretnék.


3. Megoszthatod tanácsaidat, ezzel akár segíthesz másoknak
Talán ez az egyik legjobb a blog írásban, hogy megoszthatod a tapasztalatod, tanácsaidat másokkal,  így akár többeknek is segíthetsz vele, vagy új dolgokat közölhetsz velük.


4. Kikapcsolódást nyújt
Ha leülök, hogy készítsek Nektek egy bejegyzést, mindig a témájára koncentrálok ez tökéletes arra, hogy csak rá figyeljek, ezáltal kizárom a külvilágot és vele együtt minden jelenleg foglalkoztató gondomat, gondolataimat. Ha csak 1-2 órára is, de legalább kicsit kikapcsolódok és nem a világ pörgésére koncentrálok.


5. Segít a helyesírásodon, fogalmazó képességeden
Szerintem amióta én elkezdtem a blogot sokmindenben fejlődtem, de leginkább a helyesírás, a szókincs fejlesztés és a fogalmazás szempontjából változtam (természetesen jó felé).



Így a bejegyzés végére pedig, köszönetet szeretnék mondani Mindenkinek, aki az elmúlt 2 évben követ és olvassa a bejegyzéseimet, ezzel támogatva engem és a blogomat!
Sokminden történt az utóbbi 2 évben, de az hogy még mindig vezetem a blogot nagy örömmel tölt el! Úgyhogy köszönöm Mindenkinek, aki akár csak egy megtekintéssel, vagy egy jó szóval, esetleg feliratkozással, de hozzá járult a blogomhoz! Remélem ez a továbbiakban is így marad, és hasonló tartalmakat tudok "gyártani" Nektek.

Csicsóka


Előző bejegyzésem: Könyves kérdezz-felelek #2


Megjegyzések

Megjegyzés küldése