Júniusi bullet journalom - hogyan készült



Halihó Mindenkinek!
Igen, bizony, nem káprázik a szemetek, ma ismét egy bullet journalos témával érkeztem Nektek! Már fél éve nem volt ilyen témájú bejegyzés a blogon, így úgy gondoltam, hogy most hozok egyet. 
Miért pont most hozom ezt a bejegyzést? Jelenleg úgy adódott, hogy a hagyományos, semmi extra rajzoláson felül, kicsikét más technikát alkalmaztam, amit szeretnék Nektek is megmutatni! No és ha már itt tartunk, gondoltam elmondom, hogyan szoktam csinálni a havi tervezőimet! Kezdjünk is bele!

A júniusi témám nem más lett, mint a Jóbarátok. Ezt a témát már jó ideje kigondoltam és ezzel együtt tervezgettem is, mikor hirtelen beugrott egy ötlet, ami mindent felül múlt, így a szokásos rajzolgatás helyett kissé más stílus vette át a helyet. De nézzük is lépésről lépésre, hogy hogyan készült. (Vagy inkább hogy hogyan készülnek...)


Elsőnek, természetesen mindig kigondolom a témáját a hónapnak, megtervezem, hogy milyen elrendezésben legyenek a rajzok, a napok, stb... Ehhez általában segítséget ad, hogy lementek Pinterestről egy-egy képet és azok közül inspirálódok.

Miután már kiböngésztem magamat és már a tervek is nagyjából meg vannak, kezdődhet a rajzolás! Először mindig ceruzával szoktam megrajzolni, majd ha már teljesen elégedett vagyok a rajzzal, kezdődhet az átrajzolás. Ezt én mindig tűfilccel (legtöbbször feketével) szoktam. Ha ezzel kész vagyok kicsit csinosítgatok még rajta, kiradírozom a ceruza nyomait, majd kezdődhet a színezés.









Tehát minden hónapban ezt az igazán könnyűnek tűnő procedúrát hajtom végre, azzal a különbséggel, hogy mindig más mintát színezek, festek ki! 
Ám az ehavi bujomnál ez másképp volt!

A júniusi bujomhoz kicsivel több hozzávaló kellett. Azt a stílust szerettem volna követni, amin ilyen régi papírlapokat, képeket ragasztgatnak, valamint dekortapaszokkal, nyomdákkal lehet kidíszíteni(az első kép, egy ilyen bujo). A Jóbarátos témánál is ezt az irányt szerettem volna követni, ezért kinyomtattam képeket a Jóbarátok sorozat jeleneteivel, beszereztem szalagot (dekortapasz híjján) és csomagolópapírt, aminek a háta tökéletesen megfelelt.



Legelőszőr a csomagolópapírból téptem egy darabot, majd fogtam egy képet és igyekeztem úgy alakítgatni, hogy jól mutasson, majd nekikezdtem a ragasztgatásnak. Amint ezzel kész voltam, a napok elrendezését kezdtem el meg, majd átrajzolni.






Mivel így egy kicsit üresnek éreztem az oldalt, hozzá csaptam egy-két kiegészítőt, amit hamarosan láthattok.

Igazándiból mivel nagy részben ugyan így csináltam a többi oldalt is, ezért most következzenek a már kész oldalak, teljes pompában.









Nekem tehát ez lenne a júniusi bullet journalom, köszönöm, ha végig olvastad. Szerintem összességében nem is lett olyan rossz, bár az elképzelésem kicsit más volt. De abszolút meg vagyok vele elégedve! Az elkészítése is külön jó dolog volt, mivel kikapcsolódást nyújtott ez a ragasztgatás, tépegetés és rajzolás. Van rá esély, hogy a jövőben még alkalmazni fogom ezt a technikát!
Ha esetleg szeretnétek, nyugodtan írjátok meg, hogy a Ti ehavi bujotok milyen témát kapott! Hamarosan érkezem!

További szép napot kívánok!

Csicsóka


Előző bejegyzésem:  8 kedvenc instagram oldalam (1.rész)
Ehhez kapcsolódó bejegyzésekért kattints ide

















Megjegyzések

  1. Wow, nagyon jól sikerült! Én mostanában már nem rajzolom meg előre a heteket, csak ha van valami leírom... Nem igazán történik túl sok minden. Pedig áprilisig olyan szépen néz ki... Na mjndegy, így jártam :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése