Nyári könyves összegző 2020




Halihó Mindenkinek!
Most, hogy elkezdődött a suli, igyekszem új bejegyzéseket hozni, ezzel együtt pedig lezárni a nyarat. Ennek apropóján gondoltam megosztom veletek a nyári olvasmányaimat, amikről még egy kis véleményt is olvasshattok, ha lejjebb görgettek.

Ezen a nyáron 9 darab könyvet sikerült elolvasnom, ami nem igazán vészesen sok, viszont nem is vártam el magamtól, hogy az legyen. Elég válozatos könyveket olvastam. Van közöttük fantasy, romantikus, krimi valamint nagymamám leánykori regényei közül a kezembe akadt kettő. Sőt, jut eszembe, angolul is olvastam könyvet, habár igazán kis nyúlfarknyi volt, mégis bele számít a listába. Na de nézzük sorjában, hogy mik is gazdagították a nyaramat.




1. Böszörményi Gyula - Ármány és kézfogó
Az Ambrózy báró eseteit szerintem sokaknak nem kell bemutatom (aki netán nem ismerné kattintson ide bővebb ismertetőért), idén vagyis inkább tavaly a fejembe vettem, hogy újraolvasom a sorozatot, mivel tényleg az egyik kedvencem. Így esett, hogy egy jó kis krimire vágytam, úgyhogy folytattam a sorozatot.


2. Jenna Evans - Love&Gelato: Firenzei nyár
A krimi után, hogy kicsit hangolódjak a nyárra, belekezdtem a Love&Gelato-ba. Nagyon tetszett az egész könyv tartalma (plusz pont a borítóért) és a könyv végére a kedvenceim közé lopta be magát.      


3. H. Q. Mitchell-Marileni Malkogianni - The Mix-up
Egy egyszerű (már már gagyi) könyvecske, mindössze 38 oldal, picit semmitmondó. Mivel egy angol könyvről van szó, amibe már egyszer belekezdtem, nem is igazán vártam többet. Ami jó volt benne, hogy könnyen meg lehetett érteni és végülis nem is volt annyira nehéz elolvasnom.


4.Eleanor H. porter -Az öröm játéka örök
Egy másik kedvenc történetem  része. Hiába, sosem lehet megunni, mindig ad valami újat ez a könyv. Nagyon szeretem, ajánlani tudom mindenkinek!


5. Lucy M. Montgomery - Anne az élet iskolájában
Ha jól emlékszem, körülbelül 2 évvel ezelőtt kezdtem bele Anne Shirley történetébe és az első rész után rögtön meg is rendeltem a következő részét, ami mostanáig váratott magára. Sajnálom, hogy nem előbb olvastam el, mivel ez is egy nagyon aranyos történet volt! Ennek örömére még a filmsorozatba is belekezdtem. 


6. Jessica Townsend - Nevermoor: Morrigan Crow négy próbája
A nyár abszolút kedvence lett ez a könyv, pedig elég félve kezdtem bele, mert igen vegyes értékeléseket kapott. Szerencsémre viszont, engem nagyon meggyőzött és a második része már ott csücsül a polcomon és arra vár, hogy elolvassam.


7. Jessica Day George - Üveg hercegnő
Ez a könyv az Éjféli bál folytatása. A történet picit a Hamupipőkéhez hasonló, sok minden megjelenik belőle. Nagyon élvezhető, fantáziadús és izgalmas volt.


8. Basa Katalin - A névtelen királynő
A harmadik kedvencem nyáron! Habár nem rég jelent meg, már most várom a második részét. Fordulatos, fantasy, letehetetlen és nagyon jól kidolgozott! 


9. Helen Polland - A kis francia panzió
Nagyon vártam már ezt a könyvet, mert régóta el szerettem volna olvasni. Ám sajnos kisebb csalódást okozott, mivel én többet vártam a könyvtől meg a vége is szerintem el volt nyújtva.  Viszont a hangulata nagyon szuper és végülis kellemes, nyárias olvasmány.





Ezek lettek volna a nyári olvasmányaim, én abszolút meg vagyok elégedve velük! 
Hamarosan már őszi bejegyzéseket is fogok hozni, talán már jövő héten, úgyhogy érdemes figyelgetni a blogot, valamint az intagram oldalamat is! 

Legyen csodaszép napotok! 

Csicsóka

Megjegyzések