Blog és Én

Sziasztok!
Első bejegyzésem rólam és a blogomról szól! Rövidke lesz ez a bejegyzés, de vágjunk bele!

Miért hoztam létre ezt a blogot?

Bevallom őszintén, erre a kérdésre még én sem nagyon tudom a választ! :) Hobbiból csinálom leginkább! Valamint nagyon szeretek írni és szeretnék fejlődni a fogalmazás terén! Szeretnék kipróbálni új dolgokat! :) Szeretnék egy közösséget, akik ugyan az az érdeklődési körük mint nekem!😊

Milyen témákat találhattok a blogomon?

Ezen a blogon az utazás, sport,  könyvek, ajándék ötletek, iskolás tippek és még sok ehhez hasonló dolgokról lesz majd szó. Valamint megpróbálok egy kis pozitivitást is belecsempészni!


MAGAMRÓL:
Itt leginkább a hobbijaimról szeretnék írni!
Első és legkedvesebb hobbim nincsen! Deee nagyon szeretek olvasni! Számomra nagyon jó időtöltés! Kicsit feltölt,meg/lenyugtat. Könyvet mindenhova viszek magammal (nagyjából). Mostanában rászoktam 2 hobbira is amiket eddig csak hébe-hóba csináltam!
1. Film nézés
Legfőképp Disney filmeket szoktam nézni, de szeretem a vicces,szórakoztató családi filmeket és nemrégiben a Marvel filmeket is NAGYON megszerettem! :)))
2.Fényképezés
Nagyon inspiráló számomra a fényképezés! Legfőképp a természetet (ezen belül virágokat) szeretem fotózni!
Alapból nagyon vidám személyiség vagyok, nagyon szeretek a családommal és a barátaimmal lenni! Van háziállatom. 2 papagáj és egy zebrapinty. Kosarazok,táncolok és néha lovagolok is!
Egyenlőre ennyit Rólam és a blogomról!

Nem sokára találkozunk! :)


Megjegyzések