Itt a csupa nagy betűs NYÁR

Helló mindenkinek!

A mai nap pár nyári készülődés jellemzőt hoztam el nektek amelyekben magatokra ismerhettek! Valamint, arról is szó lesz, hogy ki hogyan tölti a nyarát, milyen típusok vannak! Talán ezt a bejegyzést inkább lányoknak ajánlom!
Nos hát akkor, kezdjünk hozzá!

1. Edzés
Az első nyárra készülődős jellemzőben szerintem sokan találnak magukra! 
Szerintem nagyon sokan már május elejétől elkezdenek sportolni és ezen belül kondizni, futni, tornázni és még sok más sportot űzni, hogy sokkal formásabb testük legyen! Sajnos ezzel kapcsolatban azt kell, hogy mondjam, hogy ezt már ősztől kezdve el kell kezdeni, és emellett az étkezésre is oda kell figyelni, hogy laposabb hasad legyen, de erről majd egy másik bejegyzésemről lesz szó!

2.Csak egészségesen!
Ez már egy másik dolog, de szerintem ez is hozzá tartozik a nyári előkészületekhez, hogy sokan nem feltétlenül CSAK de legalábbis nagy mennyiségben figyelnek az étkezésükre! Arra gondolok, hogy például rengeteg salátát, gyümölcsöt, zöldséget esznek!

3. Ruházat
Vannak akik a ruhásszekrényüket frissítik, sőt! szerintem mindenki így van ezzel! Legalábbis a lányok biztosan! Természetesen a frissítés alatt a ruha bevásárlást értem, de akár a régi göncöket is el lehet venni! Én például mindig azt csinálom, hogy elő veszem a tavalyi ruháimat és csak azokból veszek, amikből úgy érzem, hogy tényleg szükség van!


4.Rendezkedés
Biztos vagyok benne, hogy vannak olyanok köztünk, akik úgy várják a nyarat, hogy például a házat kidekorálják, kicsinosítják, hogy sokkal nyáriasabb hangulata legyen! Vannak olyanok is, akik a kertet is otthonosítják, berendezik, mert hát elvégre a nyáron úgy is süt a nap, nincs sok dolga az embernek (tisztelet a kivételnek!) és a jó idő miatt sok kedve van az embernek a szabadban lenni, ücsörögni, olvasni, zenét hallgatni, stb...



5.Napozás
Talán vannak olyanok köztünk, akik májusban észre veszik, hogy 
tökre fehérek és hülyén áll rajtuk a ruha, mert nem megy a bőrszínűkhöz, vagy valami ilyesmi, és akkor rögtön kiülnek a napra, hogy pótolják! 
Nem tudom, hogy Ti milyen típusúak vagytok, de én az a fajta ember vagyok aki nem ég le, csak lebarnul, de azt sem olyan  gyorsan! Ismerek egy olyan lányt aki szőke hajú (ez nem tudom, hogy miért olyan fontos a story szempontjából, de mindegy!) és full fehér a bőre és ő brutálisan le tud égni!

6.Tervezés
Legutoljára pedig vannak olyanok, akik megtervezik az egész nyarat, hogy kivel, mikor, hol, melyik hónapban, mit csinálnak stb... Szerintem ez mindenkire igaz, hisz tervek nélkül nem jöhet a nyár!

És hát akkor innentől kezdve jöjjenek a nyári idő töltések!
Igazából mivel a nyár hosszú idő, ezért cseppet sem gondolom azt, hogy egy ember, ugyan azt csinálja egész nyáron, de azért nézzük is, hogy milyen típusú embereket gyűjtöttem ki nektek!



a) Sokan vannak azok, akik azt tervezik nyárra, hogy egész nap aludni fognak! Meg is értem ezeket az embereket, én is csinálnék ilyet, de teljesen felborulna vele a napom, amit viszont nem szeretnék!😏

b)Vannak olyanok, akik rengeteget fesztiváloznak, vagy éppen végig bulizzák az egész nyarat nem gondolva semmire, csak a fiatalságot érezve!🍸

c) Na és hát vannak azok akik a bulizósoknak az ellentétei, akiket átlagban strébereknek hívunk, amivel egyáltalán nem értek egyet, mert sokak nem is tudják, hogy mit is jelent és az nem stréberség, ha sokat tanulsz vagy jó tanuló vagy!Szóval ezek azok akik végig tanulják, vagy végig dolgozzák a nyarat egy vizsgára készülve, vagy éppen csak ismétlésként. 


d) Természetesen, vannak olyanok, akiknek semmi célja nincs a nyárra, és egész nap lustulnak, vagy éppen az a célja, hogy mondjuk egy sorozat, film vagy éppen könyv maratont tartsanak!

e) Vannak akik végig sportolják  a nyarat, versenyekre, vagy jótékony cél érdekében lévő rendezvényekre járva.

f) És hát természetesen nem maradhatnak el azok sem akik utaznak vagy éppen táboroznak egész nyáron a családjukkal vagy a barátaikkal és alig vannak otthon!⛺💼 


Na és ha már a nyári terveknél tartunk, röviden én is elmondom, hogy hogy s mint lesz a nyaram! Menni fogok lovas táborba Ludányhalásziba, ahol értelem szerűen lovagolni fogok minden nap, 5 napon keresztül és természetesen belekóstolhatok a tanyasi életbe, hisz mi fogjuk a lovakat, disznókat, ludakat ápolni. Ide a nővéremmel megyek.
Aztán majd menni fogok még egy közösségi táborba, ahol a  csapatommal megyek 7 napra, azt még nem tudom, hogy hova de elég jónak ígérkezik. Mindig van egy téma, amit a tábor előtt 1-2 héttel tudunk meg, levél formájában és ezzel a témával kapcsolatban lesznek a tábor programjai, nomád körülmények között. 
És a legutolsó tervem az utazással kapcsolatban, hogy a családommal és a barátainkkal elmegyünk Horvátországba. Életemben először utazok Horvátországba, ezért elég izgalmasnak ígérkezik ez az utazás is.
Az utazásokon kívül majd szeretnék sokat fürödni és biciklizni, de szerintem sok időt fogok tölteni a kertben is valamint a barátnőimmel is szeretnék találkozni!😃


Örülök, hogy megnézted ezt a bejegyzést, remélem azért tetszett is! Ha van időd írd meg, hogy neked mik a terveid nyárra vagy, hogy a fentiek közül melyikek az igazak Rád, Te hogyan készülsz a nyárra?

Hamarosan jövök:

Csicsóka

Megjegyzések