Könyvekről - könyvajánló

Sziasztok!


Mai nap az én egyik kedvenc témámról lesz szó! És egy ajánlót is hoztam! :)

Mégpedig a könyvekről!😉

Számomra a könyvek egy tökéletes kikapcsolódást, megnyugvást jelentenek! Egy teljesen más világba repítenek! Sokszor nagyon belemerülök az olvasásba, ilyenkor képes vagyok mindent kizárni a fejemből, na meg a külvilágból! Mindig amikor olvasok akkor magam elé képzelem a szereplőket, szituációkat, történéseket, de amikor valaki megkérdezi, hogy hogyan képzelek el egy adott szereplőt nem tudom elképzelni... Valami rémlik, de az arca teljesen homály! És számomra ez teljesen érthetetlen...☺️
Általában nagyon szeretem a régebbi, régebben játszódó könyveket! Körülbelül a 17-18-19. században játszódóak nagyon tetszenek! 
Nem véletlenül a kedvenc írónőm L.M.Montgomery! Fantasztikus könyveket tud írni, engem mindig elvarázsolnak az írásai! Általában egy kedves, elbűvölő lányról szólnak a könyvei. 
Hát, ha már L.M.Montgomery írásainál tartunk érkezzen is a könyvajánló!

L.M.Montgomery- Anne otthonra talál

Ez a könyv volt az amelyiket amint megláttam tudtam, hogy tetszeni fog és a kedvencem lesz! Nem is csalódtam a megérzéseimben!

Egy testvérpár szeretnének befogadni egy fiú gyermeket befogadni, hogy segítse őket a ház körüli munkában. Ám a fiú helyett egy nagy képzelő erővel, cserfes szájjal és répa vörös hajjal megáldott kislány várja őket a vasútállomásnál. Ő Anne Shirley. Matthew, a fiú testvért rögtön a szívébe zárja a kislányt. Ám Marilla, a lány testvér hallani sem akar róla, hogy megtartsák a lányt. Végül Marilla szíve meglágyul és egy kis idő múlva azt veszi észre mindkét testvér, hogy nem tudják már elképzelni a folyton fecsegő és mindig valami bajba keveredő Anne nélkül az életüket. Anne egy nagyon vidám, pozitív lány akinek a képzelet erejének nincsenek határai.

Nagyon tetszett ez a könyv. Megéri elolvasni. Ajánlom mindenkinek aki színessé szeretné tenni a hétköznapjait. Számomra ez a könyv megtanított pozitívan gondolkodni. Amióta elolvastam ezt a könyvet azóta próbálom a jót keresni mindenbe. Valamint nagyon szórakoztató is és igazából sok mindenre megtanít. Fontos motívum a szeretet. Varázslatos, elbűvölő és még esetleg a szókincsedet is tudod vele bővíteni. Az első helyen áll a kedvencek között. 

Remélem tetszett ez a könyves bejegyzés! Írjátok meg nekem, hogy nektek melyik a kedvenc könyvetek! Ajánljatok nekem könyveket!😉☺️

Nemsokára találkozunk!😃😉

Instagramon megtaláltok: @booksgramm_ @csicsoka.blogja @_sargatulipanok_ 

Megjegyzések