Receptek #1

Sziasztok!



Végre valahára elkezdődött az őszi szünet! Mint láthatjátok a mai napon egy recepttel készültem nektek! Bevallom őszintén nem vagyok nagyon konyhatündér, de az őszi, valamint téli időszakokban nagyobb kedvem van sütni, mint bármikor máskor!
A választásom, egy szerintem mindenki által ismert almás pite recept lesz. Szerintem ez a sütemény egy tökéletes őszi finomság, és még csak az elkészítése sem olyan bonyolult! Na de nézzük a receptet!😉

Hozzávalók:


  • 40 dkg liszt
  • 1/2 sütőpor
  • 10 dkg cukor (5 kanál)
  • 1 Rama kocka
  • 2 nagy kanál tejföl
  • 2 tojássárgája (az egyiknek a fehérjét rakd külön)
  • alma (én 8 db-ot használtam)
  • fahéj
  • cukor

Az almát reszeld le, majd keverd össze a fahéjjal, és egy kicsit hagyd állni. (előtte a fahéjat keverd össze a cukorral!)







A többi hozzávalót öntsd össze, majd gyúrd tésztává. Utána hagyd 10-15 percig állni.
Ha letelt az idő válaszd ketté a tésztát, majd nyújtsd ki, annyira amennyire nagy a tepsi. Az egyik felét rakd a tepsibe, majd rakd rá az alma reszeléket. Utána a másik fél tésztát is nyújtsd ki, és rakd a tepsibe.A tészta tetejét kend meg tojásfehérjével majd rakd be a sütőbe. 

180 C fokon süsd, 20-30 percig.







Ez az első réteg

Majd jön az almareszelék


És végül a teteje, amin már rajta van a tojásfehérje!

ELŐTTE

UTÁNA








Ha kész vagy, vedd ki a sütőből, várd meg, hogy kihűljön, és már eheted is a süteményt! Ha van kedved, akkor egy kis porcukrot is rakhatsz a tetejére, és így már igazán finom lesz!

Jó étvágyat kívánok!

Csicsóka



Előző bejegyzésem: Könyvajánló #6







Megjegyzések