Őszi olvasmány listám 2018

Sziasztok!

A mai blogbejegyzésemben lefogom nektek írni, hogy miket szeretnék elolvasni az őszi időszakban! Tudom, egy kicsit későn időzítettem ezt a bejegyzést, de ami késik az nem múlik!.... És igen, fogalmam sincs, hogy ez honnan jött! ⇠
Összesen 7  könyvet gyűjtöttem össze nektek, habár nem hiszem, hogy sikerülni fog ezt itt mind elolvasni, de azért egy próbát megér! Remélem Ti is inspirálódtok egy-két könyvvel közben!😃
Ja és a végén azt is elmondom, hogy melyik könyveket olvastam el eddig!

1. Sherlock, Lupin&Én - Az ármány kikötője

Felbukkan egy régi barát a múltból, és nem mindennapi üzletet ajánl Irene apjának: kedvező áron eladná neki skóciai kastélyát. Irene, Sherlock és Arsene elkísérik Adler urat északra. Ám bármilyen szépséges is a nyugodt vizű Clyde folyó partján álló épület, van valami fenyegető az ottani légkörben. A rejtélyt tovább fokozza néhány nyugtalanító éjszakai üzenet és egy messziről jött, különc utazó érkezése. Irene hamarosan ráébred, hogy az igazság, amely a kastély falai között rejtőzik, örökre megváltoztatja az életét.
Három rendkívüli gyerek, akik elválaszthatatlan barátok.
A krimi történetének három világhírű szereplője.
Lélegzetelállítóan izgalmas kalandok egész sora. 


Hát nem is tudom, mit mondjak erről a könyvről! Nagyon szeretem ezt a nyomozós sorozatot, talán emiatt szerettem meg a krimit, szóval hűen olvasom az összes részét! És ezt a könyvet ma kezdtem el! Nem kérdés, hogy ez is nagyon tetszik!😍


2.Agatha Christie könyvek

Amióta elolvastam Böszörményi Gyulától a Leányrablás Budapestent (könyvajánlóért katt ide) azóta érett bennem a gondolat, hogy szeretnék Agatha Christie -től olvasni és amint lesz alkalmam rá, biztosan fogok is!😉 



3.Jenny Han - A fiúknak akiket valaha szerettem

"Írás közben egy csöppet sem fogom vissza magam. Úgy fogalmazok, mintha Ő soha nem olvasná el. Merthogy nem is olvassa. Minden egyes titkos gondolatomat, észrevételemet, mindent, amit elraktároztam magamban, belesűrítem egy levélbe. Amikor megírtam, lezárom, megcímezem, majd elteszem a pávakék kalapdobozba.
Ezek nem szerelmes levelek valójában. Akkor íródnak, amikor már nem akarok szerelmes lenni. Búcsúlevelek. Mert miután megírtam őket, nem kínoz többé a mindent felemésztő szerelem. Onnantól fogva úgy tudom megenni reggel a gabonapelyhemet, hogy közben nem azon jár az eszem, vajon ő is banánnal szereti-e a Cheeriost. Úgy éneklem a szerelmes dalokat, hogy már nem Neki éneklem. Ha a szerelem olyan, mint a megszállottság, a leveleim olyanok, mint az ördögűzés. Megszabadítanak. Legalábbis az lenne a dolguk."


Ennek a könyvnek az elolvasására nem olyan régen lett kedvem! A filmet, még nem láttam, de tervezem megnézni!🙂 A könyvet pedig már nagyooon várom, sok jót hallottam róla!😃

4.Leiner Laura - Maradj velem!


Elérkezett az Iskolák Országos Versenyének hatodik napja, és a piros csapat szétesni látszik. A kezdetben barátságosnak tűnő megmérettetés egyre komolyabbá válik, a feladatok egyre megterhelőbbek, egyre fájóbb a családtagok hiánya, és a négy gyökeresen eltérő személyiségű diáknak egyre nehezebb igazi csapatként együttműködni. Bizonyos helyzetek még a Szirtes gimi pengeéles logikájáról és éles eszéről ismert matekosát, Újvári Hannát is komoly kihívások elé állítják. Vajon a csapat érdekei a fontosabbak, vagy a verseny során kialakult kapcsolatok? Van-e értelme sportszerűnek maradni, ha más is piszkosan játszik? Egyáltalán, lehet-e ez a játék több, mint egy jelentéktelen vetélkedő, amiről még senki sem hallott, és ahol színes ruhás diákok versenyeznek egy műanyag kupáért? És nem mellesleg: okos dolog-e beleszeretni valakibe, aki az egyik rivális csapat öltözékét viseli?


Ez a könyv október 17-én fog megjelenni, és már tűkön ülök, hogy elolvashassam! Nagyon nagyon várom már, mert az első része az nagyon tetszett, mert más stílusú, mint általában az LL könyvek! Ide kattintva olvashatsz további infókat a könyvről!😉

5. Sheila Hocken -Emma és Én

Ez a könyv, ahogy hallottam egy nagyon aranyos történet, és szeretném minél előbb elolvasni, és igyekszek az ősszel sort keríteni erre! Egy vak lányról és a vakvezető kutyájáról szól!

6.Jodi Picoult, Samantha Van Leer - Lapról lapra

A valóságban Delila és Olivér soha nem lehetne egy pár. Viszont itt vannak a valóságban, és mégis párként élnek. Szembe kell nézniük a ténnyel: a Boldogan éltek, amíg meg nem haltak mondatot akár komolyan is vehetik. A sors azonban különös módon üzen nekik, és hamarosan rá kell jönniük: egy mese újraírása kockázatokkal jár.
A Sorok között folytatásában Olivérnek olyan hétköznapi problémákkal kell megküzdenie, amelyekről nem is álmodott: eddig mindenki az ő alattvalója volt, mostantól azonban neki kell alkalmazkodni másokhoz. Ami nem is olyan könnyű feladat, ha az embernek már előre meg van írva a meséje
Delilának és Olivérnek közösen kell eldönteniük, mennyit hajlandóak kockáztatni az igaz szerelemért, hogy a történetük a való világban is boldog véget érjen. Hiszen a legnagyobb kalandok nem a tündérmesék lapjain történnek.


A Sorok között (könyvajánlóért katt ide) folytatása, ami a tartalma alapján eléggé jónak ígérkezik! Nem kérdés, hogy várom, hogy elolvashassam, hisz az első része nagyon meggyőző volt!


7.J.K.Rowling - Harry Potter és a bölcsek köve

A Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában töltött első tanév kemény erőpróba a diákok számára. Harry Potternek nem csupán a vizsgákon kell megfelelnie, de egy életre-halálra szóló küzdelemnek is részese lesz. A tizenegy éves varázslójelölt története meghódította az egész világot.


Szerintem ezt a könyvet/sorozatot sokan ismeritek! Én egyszer már elolvastam ezt a sorozatot, és eléggé tetszett, de sajnos már a nagy részét elfelejtettem, ezért szeretném újra olvasni!🙂 A sorozatnak az összes részét olvastam, a nyolcadikon kívül!



Hát azt hiszem ennyi lett volna a mai bejegyzés, nem volt túlságosan hosszú, remélem ez nem baj! Ugyanakkor azt is remélem, hogy tudtam pár ötletet adni, hogy mit olvassatok az ősszel!😉
 Valószínűleg ebből az olvasmány listából rendszerességet fogok csinálni és minden évszakban megismétlem majd! De ez majd még kialakul!😉

Legyen szép napotok!

Csicsóka


Előző bejegyzésem: Helló október!
Ehhez kapcsolódó bejegyzésemért katt ide











Megjegyzések