Hello január!



Sziasztok!

Igaz, már bőven benne vagyunk a januárban, de sajnos nekem csak most volt időm befejezni a bullet journalomat, hiszen idén is folytatni fogom, ez nem is kérdéses!
Az előbb azt írtam, hogy csak most sikerült befejeznem a bujomat, de ez csak a januári tervezőre igaz! Vagyis igazából a nagy része megvan, de még van amit meg kell csinálnom!😅😊
Idén amúgy jobban szeretnék törődni a bullet journalommal, és szeretném fejleszteni tudásomat, valamint speciálisabb dolgokat, rajzeszközöket is be szeretnék szerezni! De hát meglátjuk, hogy ez hogyan alakul!🙂

A januári bujommal egészen megvagyok elégedve, szerintem igazán jól sikerült!  A témája természetesen a tél lett, így igazából mindenféle van benne!






Az január első oldalán természetesen egy hóember van, aminek mint láthatjátok a sapkáját próbáltam kreatívan megoldani, és mikor elkészítettem a képet, jöttem rá, hogy a bojtját még nem is színeztem ki! De mindegy is, nekem tökre tetszik ez a festéses, habár az elején nagyon féltem megvalósítani!




Az áttekintőnél szintén egy hóembert találhatunk, mert mikor ötleteket gyűjtöttem, hogy mit is csinálhatnék, akkor találtam rá erre a hóemberre, és tudtam,  hogy feltétlenül alkalmazni szeretném majd!


A következő oldalon a hópelyhek kaptak szerepet. És hát most jöttem rá, hogy hópelyhet rajzolni nem is olyan könnyű, mint az elsőre tűnik!

Újabb hóember! Hasonló helyzetben volt ez a hóember is, mint az előző, csak e mellé még az is oda volt rajzolva, hogy hogyan kell lerajzolni!😉




És megint egy hóember! Vagyis kapásból kettő! Itt szintén próbáltam kreatívkodni, habár az eredeti terv az lett volna, hogy apró hópelyheket vágok ki papírból, de ez az ötlet végül kudarcba fulladt, úgyhogy inkább elvetettem!




Mint láthatjuk ezen az oldalon a hópelyhek vissza térnek! Most se volt túl könnyű dolgom, de szerintem egységesen jobbnak tűnik! (Na meg a képen...)




Az utolsó oldalra mát nem gondoltam furfangos dolgokra, így egyszerű kis téli szimbólumokat rajzoltam, mivel hóemberből már úgy is elég sok van!





No és ezzel a végére is értünk a blogbejegyzésnek.
Idén több bullet journalos bejegyzést is szeretnék majd felrakni (a hónap kezdős mellett), de ezt majd meglátom, hogy hogyan alakul!

Szép napot kívánok!

Csicsóka


Előző bejegyzésem: Hatalmas 2018-as bookhaul
További bullet journalhez kapcsolódó bejegyzésekért kattints ide

Megjegyzések