Farsangi jelmez ötletek (pinterestről)




Sziasztok!

Most, hogy beköszöntött a február, és ezzel együtt a farsangi időszak is, szerintem sokan azon aggódnak, hogy mit is vegyenek fel a farsangi bulikba, vagy éppen melyik jelmezt csinálják meg! Ezért úgy döntöttem, ma mutatok nektek, 10 egész könnyen megoldható, kreatív jelmezötletet pinterestről!


1.Kaktusz
Manapság terjedt el  a kaktusz őrület, (aminek én is részese vagyok😅) úgyhogy szerintem remekül helytállna ez az egyszerű, de mégis remek jelmez!





2.Oreo
Szerintem ez egy nagyon aranyos páros ötlet, de akár egyedül is meg lehet valósítani!





3. Kártya
Szintén egy olyan jelmez ötlet, amihez többen kelletek! Szerintem amúgy ez is egy tök könnyen megoldható, poénos ötlet, és ez sem igényel túl sok dolgot! Teljesen megvalósítható!






4.Bűvész
Ez az igazán klasszikus jelmez, szerintem minden farsangi bulin remekül helytáll! És még a beöltözéshez sem kell túl sok dolog!


5.Felszolgálók
Nekem az egyik barátnőm pár évvel ezelőtt beöltözött ilyen felszolgálónak (vagy igazából nem tudom, hogy hogy hívják), csak ő fánkos volt, nem pedig mozis/popcornos! És végül is ez is lehet páros öltözék, vagy esetleg csoportos!



6.Szőlő
Szerintem ez egy nagyon vicces ötlet! Habár nem hiszem, hogy én 1 óránál tovább kibírnám ebben a jelmezben, mert tutira zavarnának a lufik!😄



7.Ananász
Elég egyszerű, de szerintem igazán vidám ez sem igényel sok munkát! Lentebb pedig láthatjátok, hogy hogyan kell elkészíteni fejdíszt!





8.Festő
Ez is egy tök kreatív ötlet, de ez inkább gyerekeknek!




9.Csiga
Ha esetleg valaki kedvet kapna, hogy csiga legyen, lentebb megtalálja, hogy hogyan kell elkészíteni, ezt a jelmezt!





10.Rabló
Rablók, bűnözők, börtön töltelékek! Kinek mi tetszik jobban! Itt minden van!




A végére is értünk a jelmezeknek! Nekünk pénteken (február elsején) volt a farsangunk, úgyhogy most nagyon benne vagyok ebbe a hangulatba!😄 (Ha valakit esetleg érdekel, én szellemirtó voltam!😜) 
Remélhetőleg tudtam pár ötletet adni, hogy milyen jelmezed legyen a farsangi bulikon!
Szép napot kívánok!

Csicsóka


Előző bejegyzésem: Könyvajánló #8


Megjegyzések