Receptek #2


Sziasztok!

A mai napon elhoztam nektek egy újabb receptet! Ez a fajta bejegyzés nem a legismertebb a blogon, ugyanis eddig csak egy receptet raktam fel, és azt is októberben! De ezen igyekszem változtatni, mivel szeretek sütni (vagyis igazából csak megenni szeretem, azt amit sütöttem), szóval megpróbálok egy kicsit több receptet elhozni nektek!🙂

A mai süteményünk tökéletes társ a téli délutánokra, estékre! Régen ez a sütemény volt a kedvencem, mivel szerintem annyira finom, hogy talán bármennyit meg tudnék belőle enni! Úgyhogy bátran ajánlom mindenkinek!



Citromos narancsos süti

Hozzávalók:
  • 20 dkg puha vaj
  • 15 dkg cukor
  • 1 vaníliás cukor
  • 1 csipet só
  • 3 tojás
  • 25 dkg liszt
  • 1 sütőpor
  • 1 citrom leve + héja  

A vajat, a cukrot, a vaníliás cukrot, a sót és a 3 db tojást habosra verd. Ehhez öntsd hozzá a lisztet a sütőport és a citrom levét és héját is, majd ezt is keverd össze.






Ha kész, egy massza állagot kell, hogy kapj. Ezt egy kivajazott, kilisztezett tepsibe öntsd, majd az előmelegített sütőben, 170 fokon süsd meg. A sütés ideje körülbelül fél óra, tűpróbáig.





Máz:
Egy narancs levét facsard ki, majd 20 dkg porcukorral keverd össze (pluszba még reszelhetsz rá narancshéjat). Ezután öntsd rá a kész sütemény tetejére a mázat, és hagyd megszáradni.
És voilà kész is sütemény!





Jó étvágyat kívánok!

Csicsóka


Előző bejegyzésem: Farsangi jelmez ötletek (pinterestről)
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseimet ide kattintva érheted el.


Megjegyzések