Hello február!

Sziasztok!

Úgy tűnik, nem megy nekem a hónap köszöntős bejegyzés, elvégre megint csak benne vagyunk a hónapban, és ugyan ez volt a január köszöntőmmel is! De hát mit tegyek, ha már ilyen sok blogbejegyzés ötletem van...😉

Az előbbiekből, na meg a címből, szerintem kiderülhetett már számotokra, hogy ma megint csak meg fogom mutatni nektek a bullet journalomat! 
 Amúgy, így mellékesen, azért is fontos ez a hónap a bullet journal szempontjából nekem, mert tavaly ilyenkor határoztam el, hogy én is vezetni szeretnék egy ilyet! És azóta minden hónapban kitartóan rajzolom a következő hónapot, és igazából, szerintem még egy ideig nem is fogom abba hagyni!🙂😍

Februárhoz, és a farsanghoz híven ez a hónap farsangi témájú lett, habár erősen gondolkodtam, hogy inkább Valentin-napi témája legyen. De végül mégis csak a farsang győzött, de a Valentin-napi stílus is helyett kapott a journalomban!
De igazából, mielőtt neki kezdenénk, szeretném leszögezni, hogy igazából tökre féltem ennek a farsangi témának a megcsinálásától, mivel egyáltalán nem volt ötletem, hogy milyen maszkokat, hogy ilyen mintákat, avagy díszeket rajzoljak majd! De végül sikerült, és szerintem tök jó lett!


Az első oldalt, rögtön egy egyszerűbb rajzzal kezdtem, hiszen nem feltétlenül volt célom, hogy olyan nagyon díszes legyen! A feliratot, mint láthatjátok, össze kötöttem a maszknak a madzagjával, ezt egy youtubertől láttam, és tökre megtetszett ez az ötlet, úgyhogy gondoltam ezt fel is használom az én tervezőmben is!
(Hozzá kell tennem, hogy most először próbáltam ki, egy új alkotási eszközt és módszert amibe most nem nagyon szeretnék belemenni, a lényeg, hogy az a tapasztalatom, hogy igazából nagyon király eszköz, de még sokat kell gyakorolnom, hogy el tudjam sajátítani ezt a technikát)




Rögtön az első két oldal már farsangi hangulatot ad. Őszintén, ez a két oldal tetszik a legkevésbé, habár ezek is jók lettek... Nagyjából. Úgy érzem egy kicsit túl zsúfoltak lettek, habár nem ez volt a célom, nyilvánvalóan. De végül mégis így sikerült, és amúgy ezeket az oldalakat nem is nagyon használtam...😅





A következő oldal természetesen a Valentin-napi lett, ami ebben a hónapban a kedvencem lett!🙂
Természetesen szívecskés témában gondoltam ide, és rengeteg inspiráló ötletet találtam rá, de végül a plafonról lelógó szívecskéknél  döntöttem. Majd mikor már az átrajzolásnál tartottam, akkor jöttem rá, hogy kellene ide még valami ezért rajzoltam oda egy pandát, ami szerintem nagyon cuki lett!





A következő oldalakról már nem szeretnék sokat írni, mivel azok is a farsangi hangulathoz kapcsolódnak, és ugyanúgy mint az első két oldalnál maszkok, konfettik és szalagok vannak! Szerintem amúgy ezek jobban sikerültek, mint az előzőek, mivel ezek ugyebár nem lettek túl zsúfoltak!




A végéhez is értünk a februári bullet journalomnek. Így összegezve szerintem amúgy tök jó lett! Ha van kedvetek, írjátok meg, hogy nektek milyen témája lett a bullet journaleteknek!
Szép napot kívánok mindenkinek!


Csicsóka


Előző bejegyzésem: Receptek #2
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseim: bullet journal

Megjegyzések