Helló szeptember!



Halihó Mindenkinek!

Hát ez a nap is eljött! Búcsút mondunk a nyárnak és helyet engedünk az ősznek!
Ennek alkalmából hoztam el nektek a mai bejegyzést, ami remélem tetszeni fog! Természetesen, mivel hónapkezdésről van szó, a mai napon a bullet journalomat fogom bemutatni nektek.

A szeptemberi témában az égőknek, lámpásoknak adtam teret, és szerintem sikerült is kimaxolnom ezt a témát! Még egyenlőre nem szerettem volna őszies témát adni, mivel a szeptember még nem teljesen az ősz, így valami egyszerűt próbáltam keresni!
Mindegyik oldalon igyekeztem az égősorokat más formában feltűntetni, ami sikerült is, bár az utolsó 2 oldal hasonló lett- de ott is felfedezhető némi változás.
Ügyeltem arra, hogy megfelelő mennyiségű hely legyen minden heti áttekintőnél, mivel most, hogy kezdődik az iskola több dolgom akad.
Na de most, hogy felvázoltam nagyjából a bullet journalam, nézzük is meg!









Köszönöm, hogy velem tartottatok ebben a rövid bejegyzésben. Ha van kedvetek írjátok meg kommentbe, hogy nektek milyen lettaz ehavi bujotok, és találkozzunk legközelebb!


Csodaszép napot kívánok!

Csicsóka


Előző bejegyzésem: Vissza a suliba (pozitívan!)
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseimért IDE kattints





Megjegyzések