Őszi bakancslista 2019



Halihó Mindenkinek!

Egy kicsit késve, de meghoztam a következő bejegyzést is, amit nagyon szerettem megcsinálni, mivel igazi őszies hangulatom lett!

Azért szeretem (részben) az őszt, mivel mindig van mit csodálni, és számtalan lehetőség kínálkozik mindenfélére. Ehhez szeretnék pár tippet írni, hogy sose unatkozzatok az ősszel.
Lesz itt mindenhez ötlet. Pihenésre, szórakozásra, játékra, családra, sportolásra, stb....


1.) Nézz őszi hangulatú filmeket!
Szerintem nincs is jobb mint bekuckózni egy hideg éjszakán, és nézni egy jó kis (őszi) filmet. Hamarosan erről...




2.) Házi forrócsoki
Ha már egyszer  bekuckózol, készíts magadnak egy kis forrócsokit, elvégre így lesz teljes a hangulat!




3.) Gyűjts színes faleveleket!
Az ősz elmaradhatatlan programja!





4.) Készíts valamit az levelekből
Számtalan kreatív dolgot lehet velük készíteni. Tökéletes őszi hangulatú dekorokat lehet csinálni belőlük.

5.) Gardrób frissítés
Szerintem nem csak én vagyok vele így, de én nagyon szeretem, mikor kiválogatjuk a ruhákat. Ilyenkor mindig már alig várom, hogy hordhassam is őket!

6.) Új gumicsizma!

7.) Ugrálj pocsolyákba!
Ha már vettél magadnak gumicsizmát, használd ki, és ugrálj a pocsolyákba, nem számít, hogy menny idős vagy!





8.) Almaszüret
Kedvenc kiskori emlékem, mikor az elmentünk almaszüretre. Szívesen feleleveníteni az emlékeket.

9.) Sült alma készítés
Az egyik legjobb finomság az ősszel.




10.) Próbálj ki egy új ízű teát!






11.) Csipkebogyó gyűjtés

12.) Séta a természetben
Csodáld meg az őszi színeket. Menj és kirándulj,vagy csak sétálj egy közeli parkban Hívd a családodat, barátaidat.






13.) Füzet díszítés
Az őszhöz hozzá tartozik az iskola is,amit néha egy kicsit el kell, úgy mondván "dobni". Úgyhogy, vegyétek elő a füzeteteket és a kreativitásotokat, és hajrá!

14.) Gyertyafénynél olvasás az eső kopogását hallgatva
Tipikus őszi hangulat....






15.) Menjetek el a családdal egy vadlúd/daru vonulásra 
Mi pár évvel ezelőtt voltunk egy vadlúd vonuláson. Az MME (Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület) minden évben megrendezi Tatán, szerintem nagyon jó élmény, nap közben rengeteg program van, ami a madarakkal kapcsolatos, és olyan este felé, a naplementében vonulnak a ludak.

16.) Őszi vásár


17.) Esős nap utáni csigafutam

18.) Készíts gyertyát!
De csak szülői felügyelettel, és még így is óvatosan!


19.) Gyújtsd be a kandallót

20.) Egy hosszú nap után készíts egy forró fürdőt


21.) Őszi fotózásra fel!

22.) Avarba ugrás

23.) Egyél sült gesztenyét
Én annyira nem bírom a sült gesztenyét, de valahogyan mégis szoktam néha enni, hiszen ez is hozzá tatozik az őszhöz.

24.) Őszi DIY

25.) Halloween-i buli
Hívd át a barátokat, süssetek együtt jópofa sütiket, nézzetek filmet és érezzétek jól magatokat!


26.) Pulcsis időszakra fel!






27.) Ülj be valahova egy forró italra




28.) Süss sütőtököt








29.) Futás a reggeli ködben
Szerintem ez az az ötlet, amit nem sokan fognak megcsinálni, de azért itt hagyom, hogy hátha...

30.) Forralt bor ivás egy őszi rendezvényen

31.) Filmmaraton

32.) Társasozz a családdal
Talán mind közül az egyik legjobb program. Hiszen nincs is jobb mint a családdal lenni, nevetgélni és kikapcsolódni!



A bejegyzés végéhez is értünk. Szerintem elég sok és változatos dolgot össze tudtam gyűjteni, így nem fogtok unatkozni, és azért bízom benne, hogy a épek is egy kis inspirációt nyújtottak!
Köszönöm, hogy ma is itt voltatok velem! Találkozunk hamarosan, addig is minden jót!


Csodaszép napot kívánok!

Csicsóka


Előző bejegyzésem: Helló szeptember!

Megjegyzések