Helló október!



Halihó Mindenkinek!

Jobb később, mint soha! Ebben az esetben abszolút igaz, mivel a "helló október!" bejegyzést, mint láthatjátok, kicsit későn hoztam meg!

De, a lényeg végülis az, hogy most itt is vagyunk, úgyhogy rögtön csapjunk is bele a lecsóba!
Mivel a szeptember az égős témát kapta, így maradt 2 hónap, hogy őszies tematikájú téma is bele vigyek egy kicsit a bujomba.
Először nagyon úgy gondoltam, hogy a november lesz az, mivel akkor van az őszi szünet. De végül mégis az októberre esett a választásom, mivel ez az a hónap ahol a legjobban megmutatkozik az ősz szépsége, a 3 hónap közül! Így tehát az októberi témám az ősz lett!

Minden oldalon igyekeztem más mintákat/rajzokat feltüntetni, és ez többnyire sikerült is!
Az első oldal színvilága egy kicsit halvány lett, de azért tök jó!


A második és a harmadik oldalak lettek a legszínesebb és a legősziesebbek is egyben, úgyhogy ezzel az oldallal abszolút nincs semmi kifogásolni valóm!


Ezeknél az oldalaknál már kezdünk még jobban a természet felé evezni. Ez az oldal csak annyiban nem tetszik, hogy a gombák annyira nem nyerték el a tetszésemet, mivel olyan, mint ha egy ovis rajzolta volna! De hát, semmi sem lehet tökéletes!


Itt már az állatkák is megjelennek, amik amúgy egészen jól sikerültek. De mielőtt bárki is azt hinné, csak átrajzoltam őket!  (A telefonomat a papír alá tettem és annak segítségével rajzoltam).


A következő oldalon is állatokat rajzoltam, mivel nem tudtam őket figyelmen kívül hagyni, olyan cukik voltak. Sajnos ez az oldal nem sikerült túl ősziesre, de azért igyekeztem! De minden esetre nekem így is tetszik!


A végére pedig, úgy gondoltam, hogy a "tökös" időszakot sem hagyhatom ki, mivel az is egy fontos őszi szimbólum!


Köszönöm, hogy velem tartottatok, hamarosan találkozunk!


Csodaszép napot kívánok!

Csicsóka


Előző bejegyzésem: Tippek tanuláshoz
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseimért kattints ide






Megjegyzések