Könyvajánló #12




Halihó Mindenkinek!
A mai napra egy olyan könyveajánlóval bátorkodom előhuzakodni, amit már június óta szeretnék felrakni, de erre valamiért nem került sor, ezidáig! Na de most, a tettek mezejére lépek és még is megírom az ajánlót, nem másról, mit A kalózkirály lányáról.

Tartalom:
Bőven lesz még idő, hogy jó alaposan elagyabugyáljam, miután megszereztem, amiért jöttem.

A tizenhét éves Alosa kapitány titkos küldetésre indul, hogy megszerezze a legendás kincshez vezető ősi térképet. Szándékosan elfogatja magát az ellenséggel, ugyanis át akarja kutatni a hajójukat. Alosa könnyedén kifogna a könyörtelen kalózlegénységen, ha nem állna az útjába a fiú, aki elfogta - a meglepően agyafúrtnak bizonyuló és aljas mód jóképű elsőtiszt, Riden. Persze nincs mitől tartani, ugyanis Alosának van néhány trükk a tarsolyában, és egyetlen magányos kalózhajó nem állhat a kalózkirály lányának útjába.

Tricia Levenseller első regénye, bővelkedik akcióban, kalandban, romantikában, sőt, még némi varázslat is keveredik a nyílt tengeren játszódó, magával ragadó történetbe.

Vitorlát bonts! Tengerre fel!
Repülj vele a kalandok és érzelmek tengerén! 



Véleményem:

Ezt a könyvet, olyan február vagy március óta szerettem volna elolvasni, de valahogyan sohasem jutottam hozzá, hogy megvegyem és ahhoz meg már végképp nem, hogy elolvassam! Az elején még
nagyon lelkes voltam, és már alig vártam, hogy megvegyem, mivel rengeteg jó véleményt hallottam róla, így bíztam benne, hogy nekem is tetszeni fog. És még természetesen azt is hozzá kell tenni, hogy életemben nem olvastam még kalózos könyvet. De kellemeset csalódtam, remek könyv volt.

Maga a történet elég jól ki volt találva, habár a kalóz életet nem feltétlenül tükrözte olyan jól vissza, ami egyébként abszolút nem baj, mivel a kalózok nem a legszelídebb emberek voltak még anno. Na jó, így jobban belegondolva mégis csak voltak kalózosabb dolgok. De végül is ez bizonyos szempontból lényegtelen.



Jónak jó volt a történet, jól fel volt építve, de ahhoz képest, hogy kalózokról szólt nem annyira mondható izgalmasnak. Vagyis a maga módján izgalmas volt, de nem olyan hátborzongatóan, amikor kikészülnek az idegeid, annyira akarod tudni, hogy mi a történet folytatása. Viszont azért elég olvasmányos egy könyv, tökéletes társ egy őszi napon, elég könnyed, mégis szórakoztató. A történetével is abszolút meg voltam elégedve!

Ami még élvezhetőbbé tette a könyvet, legalábbis ami számomra nagyon tetszett az az Alosa és Riden között lejátszódó szócsaták voltak. Nos hát akkor térjünk is át a szereplőkre.

Kezdjük Alosával. Alosa, a kalózkirály lánya,egy igen vakmerő, erős (mind lelkileg, mind testileg), okos, és magabiztos lány. Abszolút megállja a kalózok között a helyét, elvégre maga a kalózkirály képezte ki, ami rengeteg fájdalommal és küzdéssel járt. Én nagyon szerettem a lány karakterét, mindig vártam, hogy hogyan vágja ki magát egy adott helyzetből, de azt azért el kell mondanom, hogy néha már zavart az, hogy olyan nagyon magabiztos, már-már túl nagy az egoja. De ezen kívül nem volt vele túl sok bajom.
Más helyzet Riden aki a kapitány öccse, és egyben az elsőtiszt. Vele nem nagyon tudtam mit kezdeni, mivel elég ingadozó személyisége volt, soha sem tudtam, hogy mit gondoljak róla, titokzatos figura volt, az biztos. De ugyanakkor bírtam a karakterét, ő nem volt olyan igazán kalózos. Végül is, olyan igazi szívtipró volt.

Tehát összességében, szerintem egy jó könyv. Minden van benne, ami egy kamasznak kell. Izgalom, fantázia, romantika és még egy kis humor is. Könnyed olvasmány, hamar el lehet olvasni.



Értékelése:

     Borító:  5/5 - nagyon megnyerő

     Cím: 5/4
    
     Stílus: 5/4

     Karakterek/szereplők: 5/4

     Történet: 5/4 - többet is ki lehetett volna hozni belőle

     Szórakoztatás: 5/5

     Izgalom: 5/4

    Oldalszám: 284


    Kedvenc szereplő(k): Enwen, Mandsy




Remélem hasznosnak találtátok a könyvajánlót, köszönöm, hogy velem tartottatok! Találkozunk a következő bejegyzésemben!


Csodaszép napot kívánok!

Csicsóka

Előző bejegyzésem: Helló október!
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseimért kattints ide

Megjegyzések