Helló december!


Halihó Mindenkinek!

Hosszú idő után, de újra köszöntelek Titeket, itt a blogomon! Számomra hihetetlen, de már 1 hónapja nem posztoltam, ugyanis rengeteg tanulni valóm és mindenféle elintézni valóm akadt, amik teljesen kitöltötték az időmet! De most, újra itt vagyok, és megpróbálok újra belelendülni a blogolásba, habár a karácsonyi készületek mellett, nem tudom, hogy ez mennyire fog menni!
A mai bejegyzésben a decemberi bullet journalomat fogom megmutatni, és ezzel elkezdem a karácsonyi/téli bejegyzések sorozatát!

A decemberi bujommal nagyon meg vagyok elégedve, mivel szerintem elég karácsonyi hangulatú lett és a rajzok is egész szépek lettek, aminek örülök!
Most nem a szokásos módon rajzoltam meg a kezdő oldalt, hanem egymás mellé rajzoltam a hónap áttekintővel, ami szerintem praktikusabb megoldás volt, és valószínű, hogy a jövőben ezt még alkalmazni fogom.


Az első hetet karácsonyfákkal díszítettem, ezt ezen hónap rajzolásakor feltétlenül megakartam rajzolni, mivel nekem nagyon tetszettek ezek a jópofa díszes fák.



A következő hetet egy fagyal bokor öleli körül, ami szerintem nagyon hangulatos lett.




A harmadik héttel már kevésbé vagyok annyira nagyon megelégedve, mivel ezen az oldalon karácsonyfa díszeket rajzoltam, de nagyon nem olyanok lettek, mint amikre gondoltam, de úgy összeségében vállalható.


Mivel az utolsó hét a karácsony hete, ezért gondoltam ide is karácsonyfákat rajzolok, csak most színesebb kiadásban.Szerintem nagyon kis cukik lettek, olyanok mintha bohóc fák lennének, tökre feldobják az oldal hangulatát!




A végéhez is értünk a bejegyzésnek! De készüljetek, mivel rengeteg ötletem van, úgyhogy el foglak árasztani titeket a következő időszakban, (remélhetőleg) jobbnál jobb karácsonyi bejegyzésekkel!

További szép napot kívánok!

Csicsóka

Előző bejegyzésem: Hogyan légy pozitív?
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseimért kattints ide

Megjegyzések