Karácsonyt várva.....



Szervusztok kedves Olvasók!

A karácsonyra tekintve ma egy kicsit komolyabb, lelkibb hangvételű témát hoztam el Nektek, ami ha esetleg nem érdekel Titeket, nyugodtan kapcsoljatok el. Előre mondom, nem lesz túl hosszú, hiszen ez egy amolyan kiegészítő bejegyzés, mivel úgy gondolom, hogy a sok karácsonyi készülődés közben szánnunk kell egy kis időt arra is, hogy belül is össze szedjük magunkat. 

Én nagyon szeretem a karácsonyt, egyik kedvenc ünnepem! Nagyon szeretem a hangulatát és
ajándékozni is nagyon szeretek. Ám sokszor a nagy rohanásban elfelejtem felkészíteni rá magamat lelkileg is. Mindig csak arra gondolok, hogy mennyi mindent kéne még megvenni, elintézni, megcsinálni és, hogy "Te jó ég! Már csak 1 hetem maradt Karácsonyig!...". 
Szerintem egy kicsit meg kell állni, és átgondolni a dolgokat, rendezni és ezzel könnyebben tudod várni a Karácsonyt.

Amiről én sokszor megfeledkezem, az az, hogy a karácsony nem a termérdeknyi ajándékról és csilivili, jobbnál jobb, drága cuccokról és vásárlásukról szól, hanem a szeretetről és arról, hogy Jézus megszületett. Tudom, ezt sokan nem így gondolják, és mint fentebb említettem nekem sem mindig ez ugrik be karácsonykor, mégis úgy gondolom, hogy érdemes ezen kicsit elgondolkodni, még annak is akit amúgy nem érint annyira ez a téma.

Nem csak testileg, hanem lelkileg is fel kell készülni a Karácsonyra. Egy kicsit magadra is kell összpontosítani, a Te lelkiállapotodra. Ezt akár úgy tudod megtenni, hogy betérsz egy templomba, vagy ha te nem vagy Istenhívő, akkor mondjuk otthon kihasználsz erre egy estét. 

Nekem a Karácsony azt jelenti, hogy a családommal lehetek és ünnepelünk, ajándékozunk, jönnek a vendégek, megyünk a templomba, és igazából élvezzük az együtt létet, a nevetéseket, a hangulatot. 
Számomra nem fontos, hogy rengeteg ajándék legyen a fa alatt, főképp nem idén, amikor is csak egy vagy két dolgot mondtam anyukámnak, hogy kérek, a többit pedig rá bízom! Én inkább a hangulatáért, a szépségéért szeretem a Karácsonyt!
Pont az egyik nap láttam eg
y idézetet @ktssyedina oldalán a karácsonyról, ami nekem nagyon megtetszett:

"Nem időpont vagy időszak a karácsony, hanem lelkiállapot.
Békességben, jóakaratúan és könyörületesen élni- ez a karácsony igazi szelleme."


Remélem eljutott mindenkihez, amit ezzel a bejegyzéssel adni szerettem volna. Találkozunk legközelebb, addig is készülődésben gazdag napokat kívánok mindenkinek!

Csicsóka

Előző bejegyzésem: Helló december!

Megjegyzések