Bubble Book Box - Unboxing time

Sziasztok!
Ha követtek instagrammon, akkor láthattátok, hogy a barátnőmmel megrendeltük az ELSŐ könyves dobozunkat, és így a Bubble Book Box dobozra esett a választásunk! A témája Az időutazó, aminek a tartalmát, most megfogom mutatni nektek és értékelni is fogom!
Aki esetleg nem tudná, hogy miről van szó, vannak bizonyos könyves dobozok amik igazság szerint meglepetés dobozok, ha úgy vesszük!😊 A lényeg az, hogy van  egy témakör (ami a doboz témaköre), és ehhez a témakörhöz tartozik egy könyv (ami a témához kapcsolódik) és ehhez még hozzá tartoznak kisebb tárgyak, amik szintén a témához tartoznak/kapcsolódnak.
Azt hiszem, így ennyi is, legalábbis én így tudnám elmondani, hogy mik is ezek a dobozok!
Na de hát akkor nézzük is azt a bizonyos könyves dobozt!😉
Ilyen a doboz kívülről!
Az első dolog amin megakadt a szemem, az egy gyönyörű szép fadoboz volt, aminek a borítása egyszerűen fantasztikus. A középpontban az óra van és ennek különböző ábrázolása. Halványan a háttérben látszik egy nagyobb falióra, körülötte fogaskerekekkel és a sarokban pedig szintén egy ugyan ilyen ábra csak az óra római számokkal van írva. A dobozban 10 db csoki volt, amit majd egy későbbi képen láthattok majd!🍫
Ezzel a dobozzal teljesen megvagyok elégedve, mindenféle szempontból 10/10


A másik nagyobb dolog pedig egy póló volt, amelyen főképp könyvek vannak, de van rajta egy szemüveges bagoly is és egy papír tekercs, amin egy férfi képe van rajta. A pólóra  az van ráírva, hogy SO MANY BOOKS, SO LITTLE TIME, ami lényegében annyit jelent, hogy túl sok könyv, túl kevés idő.
A méret S, de elég nagy, szóval olyan hálóingnek jó lesz!😉 De amúgy szerintem elég jó pofa póló szóval 10/9 pontot kap!




A következő ajándékok már kisebb dolgok lesznek.
Mint említettem a dobozban találhatóak voltak csokik, amik a Buenohoz hasonlítottak kinézetre. Az ízük kicsit krémes volt ezért annyira nagyon nem ízlett, de amúgy finomak voltak! Ezt olyan 10/7,5-re értékelem.
Tartalmazott a doboz egy kulcsot, ami ilyen régies (énszerintem) és mellesleg nagyon szép a díszítése! Meg volt rajta egy kulcstartó, amin van egy jel, ami gondolom a könyvhöz kapcsolódik! Ezt a kulcsot valószínű, hogy kulcstartónak fogom használni, vagy dísznek! Ezt még nem teljesen döntöttem el! 10/10-re értékelem.
Valamint a doboz nevéhez híven, tartalmazott egy szappant is, amely kamilla illatú (nagyon finom illatú) és elég különleges, mert átlátszó és látszik benne pár növényi maradék. (Tudom, elég furcsán hangzik., de annál jobban és különlegesen néz ki!) Ez is 10/10 pontot kap!
Ja igen, kaptunk még 2 db könyvjelzőt, de azokat nagy ügyesen elfelejtettem lefotózni, de biztosíthatlak titeket arról, hogy nagyon szép és jó könyvjelzők, biztosan hasznát fogom nekik venni! 10/10 Sajnálom, hogy nem tudom nektek ezt megmutatni!




Nos hát elérkeztünk a könyvhöz, ami a legizgalmasabb volt az összes közül! (Na vajon miért?😄) De még a könyv előtt, megemlítem, hogy volt hozzá egy könyv szütyő, ami nagyon aranyos mintázatú. Apró, rajzolt emeletes házak vannak rajta, amiknek a tetején fekete macskák üldögélnek, majdnem minden házon egy macska. 10/9,5 pontot kap, mivel nem nagyon érzékeltem, hogy hogyan kapcsolódik a könyvhöz.
Na és akkor itt a várva várt  pillanat! A könyv az nem más volt mint a Az utolsó emberig. Ahogy elolvastam a tartalmát elég érdekesnek tűnik és izgalmasnak, több koron át vezető, elég vegyes dolgokkal teli. Alig várom már, hogy elolvassam. Ami nem annyira nagyon tetszik benne, hogy a tartalma alapján lesznek benne ijesztőbb dolgok is! De hát nem szeretnék előítéletes lenni, és már várom, hogy elolvassam! Viszont a borítója nagyon tetszik és külön plusz pont, hogy a viktoriánus korban játszódik, valamint szeretném kiemelni, hogy nagyon tetszett az is, hogy a könyvben kb 4 darab post it volt ami az író saját/személyes jegyzetei vagy legalábbis üzenetei voltak rajta! Összesítve a könyvet, 10/9,5 tudom értékelni, feltéve, hogy még nem olvastam!







A post it-en kívül volt még egy személyes dolog, ami pedig nem más volt mint egy levél, amit az író a saját kezével írt az olvasónak! Erre a levélre nem számítottam, ezért is lepett meg és örültem meg neki nagyon! A levelet egy szép arany borítékba rakták, szóval elég szép volt a díszítése is! 10/10




Na hát a végére is értünk a doboz tartalmának! Ha netán valaki olvassa a Bubble Bookos csapatból, akkor innen is nagyon köszönöm ezt a dobozt, mert énszerintem eszméletlen jó lett, csak így tovább! A személyes kedvencem nincs nagyon, de a szütyő az nagyon tetszik meg a doboz és a kulcs is (a könyvet azért nem írom, mert az alap), de ha belegondolok az egész doboz nagyon tetszik, főleg, hogy nekem ez az első dobozom, így még érdekesebb  volt! Érdemes volt megrendelni!😍😍😍
Ha nektek van személyes kedvencetek, akkor írjátok meg kommentbe, mert kíváncsi vagyok, hogy Ti melyiket tartjátok a legjobbnak!

Hamarosan találkozunk, mindenkinek szép nyarat!

Csicsóka

(Ha érdekel, hogy hogyan osztottuk el a barátnőmmel a doboz tartalmát, akkor maradj velem!😄)

Az enyém lett a kis órás doboz, a szappan, a kulcs, az egyik könyvjelző és 5 db csoki.
A barátnőmé lett a póló, a könyv szütyő, a másik könyvjelző és szintén 5 db csoki.
A könyvet pedig, úgy döntöttünk, hogy elajándékozzuk!
Dehogy is!😆😇 A könyvet először a barátnőm, majd én fogom elolvasni és majd így fogjuk cserélgetni! A lelkére kötöttem, hogy gyorsan olvassa el, hogy én is minél előbb elolvashassam!📖🔖
Amúgy úgy döntöttünk, hogy a legtöbb ahándékot cserélgetni fogjuk, hogy mindkettőnknek kijusson a jóból!😊

Megjegyzések