Hello június!


Sziasztok!

Már el is érkezett a június, azaz a NYÁR!!! Szerintem minden diák várta már ezt a hónapot, hisz már mindenkinek elege van a suliból! 

A mai napon egy bizonyos bullet journalról lesz szó. Röviden bujo. 
Ebben a bejegyzésben remélem meghozom a kedtveteket, hogy  ti is csináljatok ilyet, mert amúgy nagyon jó idő töltés, de erről később! Természetesen a sajátomat is megmutatom, legalábbis a július bujomat!😉

A bullet journal, magyarul "gyorsnaplózás".

Miért jó, hasznos?

A bujo igazából mindenkinek máshogy jó, más miért szereti mindenki. De igazából azoknak a leghasznosabb, akik nagyon felejtősek! A bullet journalba igazából azt írsz amit akarsz! Sokat segít például a listázásban pl. bevásárló lista, vagy a hónap teendőit bele lehet írni, vagy esetleg a bakancs listádat is bele írhatod! Sok féle dolgot bele lehet írni, de ez attól függ, hogy Te mire szeretnéd használni!
És igazából szerintem nagyon jól fejleszti a rajz tudásodat, és nagyon jó idő töltés (mint már említettem!)

Miből áll?

Igazából ezt a kérdést már megválaszoltam fent, de gondoltam azért ide írom!
Abból áll amiből szeretnéd! Általában a naptáron van a hangsúly, hetekre felosztva, de ezt majd a sajátomban láthatjátok. Aztán a naptár mellé még különféle oldalakat csinálhatsz a bujodba. Például melyik filmeket szeretnéd megnézni (ezt bármiből megtudod csinálni, értem ezalatt: színház, könyv, stb) aztán lehet még személyesebb jegyzeteket írni bele, meg igazából bármit amire szükséged van vagy legalábbis szeretnéd, ha benne lenne, akkor azt belerakhatod!

Mi szükséges hozzá?


Igazából itt alapvető dolgokat írtam, mert szerintem elég, ha ezek vannak meg, de erre a célra vannak speciálisabb dolgok is! 

  • ceruza
  • filctoll
  • füzet - van erre egy külön füzet fajta, ami pöttyös, de igazából teljesen mindegy, hogy milyen füzetbe csinálod, de gondold el, hogy mennyi helyre lenne szükséged és ehhez mérten vegyél füzetet 
  • Kiegészítők: dekortapasz (washi tape), speciálisabb írószerek (ecsetfilc, tűfilc, stb)
  • tervezz! - ötletelj
  • egy kis idő
Elfelejtettem mondani, hogy ez a bullet journal igazság szerint nem vesz el sok időt! Vagyis, de, elvesz 1-2 órát, de ez nem feltétlenül minden esetben így van, mivel ez is Tőled függ, hogy te mennyi időt szánsz rá!
   
Én teljesen beleszerettem ebbe az egész "gyorsnaplózásba", szerintem teljesen megéri és nagyon jó időtöltés, valamint sok segítséget is nyújt számomra, sok jegyzetet tudok bele írni és igazából nagyon jó látni a végeredményét! 😃 Na de most már jöjjön a saját bullet journalom és egyben júniusi témám!✐  Először megnézhetitek a bullet journalom tartalmának egy részét, majd utána a júniusi témámat!


Ez az én bullet journalom (kívülről)












Itt direkt nem az egészet fotóztam le, mert már van írva rá!
Mint láthatjátok már ide is van írva!😌
Mint láthatjátok az "Egyebek" helyett inkább "Firka" oldal lett! Nem baj, gondoltam
megmutatom nektek, hogy milyen "gyönyörűen" rajzolok!😃
Hát szóval így néz ki egyenlőre a bullet journalom, meg persze benne vannak a többi, elmúlt hónapok, de a külön álló oldalak ilyenek! Még van ezen kívül 2 oldal amit viszont nem fotóztam le, mert azok, nem is az, hogy személyes, hanem szimplán... Á! Hagyjuk ezt az egészet, annyiról van szó, hogy az egyik oldal azt arra csináltam, hogy a blogos ötleteimet írom le oda, a másikat pedig az instagram oldalamhoz csináltam, de mivel már vannak benne ötletek, ezért inkább nem mutatom meg nektek!🔒

A júniusi bujommal kapcsolatban: témája levendula lett! Igazából gondolkodtam rajta, hogy ne legyen inkább valamilyen nyáriasabb témája, de arra jutottam, hogy minek, ha úgy is van még 2 hónap a nyárból (a júniuson kívül) és a levendulát feltétlenül szerettem volna "alkalmazni", mert a levendula az egyik kedvenc virágom meg, ez amúgy elég érdekes, de a júniusról (*majdnem) mindig a levendula jut eszembe! 🌿 Meg most szerettem volna egy kis változást, mivel eddig (főleg az előző hónapban😃) folyton színes témák voltak ezért gondoltam, hogy most legyen egyszínű! És most sokkal egyszerűbb is lett maga a felbontása, vagy hogy mondjam! Annyi a lényeg, hogy kevesebb rajz van benne! De most nem is fecsérlem tovább a szót, nézzük a júniust!






















Azt hiszem ennyi is lenne ez a bejegyzés! Remélem tetszett! Ha van valami kérdezni valód, kommentbe írd meg, vagy insagrammon (@csicsoka.blogja) és hát hamarosan találkozunk!

Csicsóka





Megjegyzések