helló július!

Sziasztok!

Nem is olyan hosszú időn  belül el is érkeztünk a júliushoz! Számomra elég rövid idő volt, gyorsan elszálltak a napok júniusban! De legalább a nyár folytatódhat tovább, és még rám is vár egy egy hetes tábor! Írjátok meg lent, hogy Ti hova fogtok menni júliusba!
Mivel itt a július, természetesen nem maradhat el a bullet journal készítése sem! A mostani téma a város, de inkább falus sziluett lett! Inkább fogalmazzuk úgy, hogy a témája a "ház sziluettek". Ha megnézitek a képeket (meg úgy amúgy is), akkor láthatjátok, hogy nem egy nyárias téma! Ezen én is sokat gondolkodtam, hogy inkább legyen valami nyárias téma, hiszen júliusban vagyunk legjobban benne a nyárban! De végül mégis csak úgy döntöttem, hogy most lesz ez a téma, mert nyáron nem szoktam sokat bele pillantani a bullet journalomba, mert nem szokott sok programom lenni nyáron, és  a táborokat fejből tudom, hogy mikor vannak! 
Nem mondom, hogy a végeredménnyel megvagyok elégedve, mert hát elég sokat csináltam és (majdnem) minden rajz tudásomat bele vetettem! De majd mindjárt meglátjátok hogy milyen lett! Nem is húzom tovább a szót, nézzük meg!😉


















Most jöjjenek a kicsit "különlegesebb", amatőr fotók!









Szerintem még fontos tudnotok, hogy a házakat a pinterest segítségével rajzoltam meg! (A Pinterest keresőjébe írd be, hogy "city doodles")

A következő hónapra is van már ötletem, de remélem, hogy még egy ideig nem fog rá sor kerülni!😉😃 Köszi, hogy itt voltál!

Hamarosan találkozunk,

Csicsóka




Ehhez kapcsolódó bejegyzés ide kattintva.
Előző bejegyzésem: Nyári naplóm #1

Megjegyzések