Nyári napló #2

Sziasztok! 🌹



Ma egy rövidke bejegyzést hoztam nektek! Egy kis ajánló arra az esetre, ha netán unatkozol és nincs mit tenned, de azért szeretsz a szabadban lenni, és Budapesten laksz!
Ugyanis, én nem régiben voltam a Budatétényi Rózsakertben, és nekem nagyon megtetszett, az a hangulat, vagy legalábbis a szép rózsák! Alul megnézhetitek, a képeket, hogy mennyire elbűvölő rózsák vannak ezen a helyen, de fontos tudni, hogy élőben sokkal szebbek!😉
Tényleg nagyon ajánlom, hogy menjetek ki oda, hiszen a hangulata az meg van, mintha egy mesekertben ülnél. És ha már ott vagy, és van pár órád, akkor vigyél oda könyvet, vagy bármit amit szívesen csinálsz a szabadban.  Szerintem megéri oda menni. Vannak ott ülőalkalmatosságok is, szóval, ha kikapcsolódásra vágysz, akkor nagyon ajánlom ezt a helyet!
 A pontos elhelyezkedését  ide kattintva  megtalálod!🙂

Hát akkor nézzük is azokat a rózsákat!
(a képeket nagyobban láthatod, ha rákattintasz!)
















































 Remélem tetszett ez a kép sorozat, és remélem, hogy kedvet kaptatok, hogy elmenjetek a Rózsakertbe!😊

Hamarosan jövök,

Csicsóka

(a képek sajátok, szóval, hogy ha használni szeretnéd, akkor légyszi tudasd velem! Köszönöm!)
Előző bejegyzésem: Könyvajánló #2
Nyári napló #1:  ide kattintva  érheted el




Megjegyzések

Megjegyzés küldése