5 tipp edzéshez


Halihó Mindenkinek!

Még soha nem csináltam ilyen bejegyzést, úgyhogy most egy kicsit izgulok, hogy hogyan fog nektek tetszeni!
Úgy érzem teljesen aktuális a tavaszhoz ez a téma, tehát a mai napon elhoztam nektek pár ötletet, hogyan kezdj neki az edzéshez! De még mielőtt belekezdenék le szeretném szögezni, hogy cseppet sem vagyok ebben a témában profi, de egy kisebb tapasztalom van ezen a téren. Sajnos az tényleg egy nagyon aprócska, de azért úgy gondoltam megosztom ezeket Veletek, hátha valakinek tudok segíteni! Szóval, ha esetleg valamit rosszul írok, vagy éppen nem a te, hát hogyis mondjam... gondolkodási módodnak megfelelő- akkor nézd el nekem!

1.Tervezés
 Az első dolog természetesen a tervezgetés lenne. Kezdd el megtervezni, hogy először is te az edzés alatt mit értesz! Kardiót, erősítést, stb... Ha ez meg van, gondold ki, hogy hetente mennyi időt szánsz rá.


2.Cél
Tűzz ki egy célt! Miért fogsz edzeni? Hogy jó alakod legyen? Hogy erős legyél? Hogy egészséges legyél? Hogy lefogyj?.... Hidd el, így sokkal könnyebb lesz!

3.Motiváció
Ha a cél megvan, akkor igazából a motiváció már gyerekjáték lesz! Merem azt állítani, hogy ez a kettő végül is ugyanaz bizonyos szempontból, legalábbis szerintem! Mert tegyük fel, az a célod, hogy lefogyj, de akkor ez egy motiváció is, mivel minden edzésnél, arra gondolsz, hogy majd milyen jó alakod lesz! Ezt ne tudom mennyire magyaráztam el érhetően, de remélem a lényeg az megvan!

4.Keress!
Őszintén szólva, ennek a pontnak nem nagyon tudtam milyen nevet adni! A lényege az lenne, hogy keress olyan gyakorlatsorokat, amik neked megfelelnek! Én általában videókról szoktam edzést nézni, úgyhogy csak ajánlani tudom őket! De ha neked az esetleg jobb, akkor saját magad is kitalálhatsz! Személyes kedvencem Kovács Ramóna, a csatornáját lelinkelem a bejegyzés végén!


5.Még ma kezd el!
Ne halaszd tovább! Ha már ma van egy kis időd (akár negyed órád), akkor kezd el! Hidd el így sokkal könnyebb lesz! Ismerem azt az érzést, hogy "áh, most túl fáradt vagyok, majd holnap" vagy éppen "az előbb ettem, inkább most nem edzek, majd holnap" és így jön sorba, hogy "majd holnap", míg végül napok, hetek és hónapok telnek el ezzel! Szóval, kezd el még ma, ez mindenkinek jobb lesz! Úgyhogy hajrá! Vágj bele!

+1.Ne add fel!
Nem vezet semmire sem, gondolj a célodra és a motivációdra!

De mielőtt azt hinnétek, nem csak edzés kell a jó alakhoz, hanem az evésnek is nagy befolyása van ezzel kapcsolatban, de ezt majd egy másik bejegyzésben!

Szép napot kívánok!


Csicsóka


Előző bejegyzésem: Tavaszi olvasmány listám 2019
Kovács Ramóna csatornájáért ide kattints

Megjegyzések

  1. Hitelajánlataink
    Be kell, hogy finanszírozza egy fontos projekt, vagy keres finanszírozást építeni vagy vásárolni otthonában? Ne kérjen több kérdést. Kínálunk ingatlan hitelek, autó hitelek és személyi kölcsönök, hogy segítsen.
    alex.triadis1974@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése