Hello március!



Sziasztok!

Örömmel tudatosult bennem pénteken, hogy végre itt a tavasz!!! Az elmúlt hónapban már nagyon nagyon vártam a márciust, de leginkább a tavaszt, mivel már elegem volt ezekből a zord, esős, vagy éppen semmilyen időszakokból!
De végre valahára itt van a tavasz, úgyhogy nincs megállás!

Természetesen a mai napon megfogom nektek mutatni a márciusi bullet journalomat!
Már előre mondom, hogy nekem, az összes alkotásom közül ez tetszik a legjobban! De mindjárt megmutatom, hogy miért is!

A márciusi bujomnak a méhek és méz témát adtam. Szerintem elég jól sikerült, úgyhogy megvagyok vele elégedve, habár lehet, hogy egy kicsit sűrű lett!
Az oldalakat pár szimbólummal próbáltam díszíteni a szokásos kaptár (vagy nem tudom, hogy mi a neve) rajz mellett.
Szerintem az egésznek igazán vidám hangulata lett, ami tökéletesen illik a tavasz hangulatához!




Fentebb nem említettem, viszont az előző bullet journalos bejegyzésemben már megemlítettem, egy bizonyos új technikát! Na és az idei hónap rajzolásához is segítségül hívtam, és azt kell hogy mondjam, lassan kezdem teljesen elsajátítani ezt a technikát, amiről viszont egy másik bejegyzésben fogok mesélni!
Szóval ezt a bizonyos technikát alkalmaztam, hogy ilyen elmaszatolt, elmosódott, kicsit művészi szélük legyen a napoknak, és szerintem nagyon is jól mutat!  






És most jön a kedvenc oldalam, amin sokak által ismert Micimackó van! Mielőtt azt hinnétek, nem szabadon rajzoltam a Micimackót, hanem átrajzoltam, mivel ezzel a hónappal elég sokat dolgoztam, és a Micimackót már nem volt kedvem szabadon megrajzolni! De szerintem így is nagyon jó lett! 



Ennyi lett volna a mai bejegyzés! Ha esetleg van kedvetek írjátok meg kommentbe, hogy nektek milyen lett a márciusi bujotoknak a témája!

Szép napot kívánok!


Csicsóka


Előző bejegyzésem: Helló február!
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseim ide kattintva érhetőek el



Megjegyzések