Tavaszi bakancslista 2019



Sziasztok!
A mai napon elhoztam nektek pár ötletet, hogy mit lehetne csinálni az idei év tavaszán! Mivel a téli bakancs lista elég nagy sikert aratott, ezért gondoltam úgy, hogy a tavaszit is megcsinálom!🙂 Remélem nincs ellenetekre!😉


1.Sütkérezz!
Nincs is jobb mikor olyan jó melegen süt a nap és te kimész egy parkba, vagy a kertetekbe és egy pokrócon ülve sütkérezel(, esetleg olvasol)!




2.Kirándulás
Ha esetleg télen nem voltál, akkor ideje lesz!😉 Főleg, hogy tavasszal talán még szebb, hiszen a természet újra éled! Fedezz fel új helyeket!






3.Szedj virágokat!
Ha már kirándulsz, és esetleg egy virágos helyre érsz, akkor bátran szedj virágokat!




4.Adj virágot anyukádnak
Ha gyűjtöttél virágokat, add oda anyukádnak, biztos vagyok benne, hogy örülni fog neki!


5.Fonj/készíts koszorút!




6.Hempergőzz a fűbe!
És élvezd a napsütést, a virágok illatát és azt, hogy tavasz van!



7.Kergess pillangókat!
Ha nem is kergeted őket, legalább csodáld meg, hogy milyen gyönyörűek!



8.Piknikezz!
És hívd meg a barátaidat, esetleg a családodat, párodat!





9.Sétálj a Duna parton!

10.Állatkert
Egy kis nosztalgiázás a gyerekkorból!😉










11.Kép a repcemezőkről

12.Készíts idén különlegesebb tojásokat
A húsvéti egyik legjobb dolga, a tojás festés! Idén próbál különlegesebb, kreatívabb tojásokat készíteni!








13.Segíts a húsvéti ételek elkészítésében!

14.Ruhatár frissítés
Mint minden évszakban! Ideje elővenni a rövid ujjú pólókat, szoknyákat és esetleg a rövid gatyákat!

15.Elő a biciklit!
És irány a tavasz, a mozgás, és a vidámság!









16.Kívánj és fújd el a pitypangot!
Szerintem ez az, amit minden évben legalább egyszer megcsinál mindenki!😃 

17.Ültess virágokat!
Hívd segítségül anyukádat, és töltsetek együtt egy kis időt!

18.Süss gyümölcstortát!
Szintén egy kis együtt töltött időt biztosít!









19.Fagyi
Az év első fagyija feltétlenül napsütötte időben legyen!😜




20.Dekorálj!
És egy kicsit dobd fel a lakás, esetleg a kert hangulatát!

21.Edzés
Ha szeretnénk valami jó alakot nyárra,ideje lesz hozzá kezdeni! Hajrá!






22.Libegő
Újabb kinti program, de az biztos, hogy megéri!




23.Buborékfújás
Vissza a gyerekkorba!



24.Kacsaetetés

25.Tavaszi nagy takarítás!

26.Kert rendbe rakása
Így elolvasva nem hangzik olyan bulisan (se a 6-os, se a 25-öd), viszont a végeredményért szerintem érdemes megtenni!

27.Eper
Végre valahára jöhet az eper szezon! És ha esetleg takarítás közben megéhezel, és egy kis frissítőre vágysz, akkor tökéletes társ az eper, egy kis limonádéval együtt!

28.Limonádé
És ha már eszel egy kis epret jöhet hozzá egy kis limonádé!




29.Tavaszi fotózás
Talán az egyik legjobban várt tevékenység a tavaszban, hogy mehetek, és a gyönyörű bimbózó, vagy éppen nyíló virágokat fotózhatok, a csodálatos napsütésben!


30.Sárkányeregetés
Úgy érzem ezen a tavaszon elég sok nosztalgikus programunk lesz!


31.Szabadtéri mozi
Habár nem vagyok túlságosan biztos benne, hogy tavasszal van szabadtéri mozi, attól még nagyon jó és hangulatos ötletnek tartom, úgyhogy szerintem érdemes kipróbálni!






32.Kezd el tervezni a nyarat!



Sajnálatos módon, ez a bejegyzés nem úgy sikerül, mint ahogyan terveztem! Valami meghibásodott a gépen, és az elején egy képet sem akart feltölteni, de végül valahogyan sikerült megoldanom, viszont írás, szerkesztés közben jöttem rá, hogy hiányzik pár kép,de szerintem ezt ti is észre vettétek! Úgyhogy nagyon sajnálom, legközelebb igyekszem orvosolni ezt a problémát!
De azért remélem adtam pár ötletet, az idei év tavaszára!


Csicsóka

Előző bejegyzésem: Helló március!

Megjegyzések