(Furcsa) könyves szokásaim




Halihó mindenkinek!

Már nem is tudom, hogy milyen régen tervezem ezt a blogbejegyzést, de biztosíthatlak titeket, hogy elég régóta! Arról nem is beszélve, hogy januárban volt utoljára könyves tartalom a blogon, ami elég durva! De higgyétek el, már tervben van több könyves bejegyzés is, szólva a nyári időszakban is bőven ellesztek látva mindenfélével.

Amondó vagyok, hogy mindenkinek vannak (furcsa) szokásai, így gondoltam össze gyűjtök nektek párat! Ám könyvmolyhoz híven úgy gondoltam, hogy most inkább a könyves szokásaimat gyűjtöm össze. Szóval, ha érdekel titeket, tartsatok velem!

1.) Nem használok könyvjelzőt
Nos igen, ez még egy egészen normális szokás, elvégre többen nem használnak könyvjelzőt! De én ezen próbálkozok változtatni, mivel már kinéztem magamnak rengeteg gyönyörűséges könyvjelzőt, csak meg kéne vennem őket!


2.) Mindig végig olvasom a fejezetet
Sosem állok meg a fejezet közepén, vagy legalábbis mindig végig olvasok egy részletet! De nem tudom, hogy ez miért van!


3.) Tartalom alapján választok
Igazándiból szerintem ez a szokás elég unalmas, hiszen így valamennyit tudok a történetről, de viszont nem tudom elképzelni, hogy úgy kezdjek neki egy könyvhöz, hogy igazából semmit sem tudok róla!


4.) Nem tudok olvasás közben enni
Ez lehet, hogy nem nagyon meglepő. Nem értem azokat az embereket, akik olvasás közben esznek, hogy hogyan csinálják? Én vagy a könyvre vagy az evésre figyelek, és ugyan ez van az ivással is.


5.) Meghitt pillanatok
Nos, ez az, ami nekem soha nem sikerül. Mindig, amikor a Pinteresten  nézelődöm, és meglátok egy hangulatos képet, mindig megakarom valósítani. ám mikor odakerülök, hogy egy esős napon, a fotelben, teával a kezedben, gyertyával, világító lámpafüzérrel és egy könyvvel bekuckózok, őszintén megmondom, én nem szoktam érezni azt a különlegességet, azt a varázst, amire én gondoltam.


6.) Esti félelmek
Talán ez min közül a legcikibb, de én esténként nem tudok olyat olvasni,a miben tudom, hogy van gyilkosság vagy valami ilyesmi, mivel mindig félek, hogy pont hogy egy olyan részletet olvasok el a könyvből, ami esetleg nem a legszelídebb, és így lefekvésnél folyamatosan azon pörögne az agyam, és nem szeretnék olyan gondolatok közepette elaludni, ami félelmekkel tölt el


7.) Időszakhoz kötötten
Talán ez az egyik legérdekesebb szokásom. Ez nem lenne más, mint az, hogy egyes könyvekhez időszakokat kötök, vagy nem is tudom, hogy fogalmazzam meg! Inkább nézzünk egy-két példát: Mondjuk az első legyen az, hogy az Anne új otthonra talált, csak tavasszal szerettem volna elolvasni, mivel valahogy úgy éreztem, hogy ennek a könyvnek ilyen tavaszias hangulata lesz, vagy például A hobbitot az osztálykirándulásra próbáltam időzíteni, (mivel 8 órás út állt előttünk) mert valamiért úgy gondolta, hogy ezt a könyvet akkor lesz ideális olvasni. Azt, hogy ezek miért vannak, arra sajnálatos módon nem tudok válaszolni.


8.) Befejezetlenül
Nem szoktam befejezetlenül hagyni egy könyvet. Ezt a könyves szokásomat utálom talán a legjobban, mivel amikor egy olyan könyvet olvasok, ami nm tetszik nekem, akkor azt is végig szenvedem, bármennyire nem érdekel, és bármennyire untat, végig olvasom, mivel hátha lesz valami a végén amitől megtetszik a könyv. Hát nem szokott lenni....



Nohát, végére is értünk ennek a bejegyzésnek is. Ha van kedvetek írjátok meg kommentbe, hogy Ti melyik szokással tudtok egyesülni, és  találkozunk a következő bejegyzésemben, addig is további szép napot/hetet kívánok!

Csicsóka

Előző bejegyzésem: Helló május!
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseim: könyvmoly











Megjegyzések

  1. Kedves Csicsóka Blogja! Nagyon tetszett a bejegyzésed és én leginkább a 2. szokásoddal tudok azonosulni, ugyanis én egyenesen utálok félbe hagyni fejezetet.... viszont....Örülök hogy végre szántam rá időt és elolvastam egy posztodat. Szerintem nem ez volt az utolsó olvasásom a blogodon! <3 Puszi: read_and_books

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése