Anyáknapi ajándék ötletek




Halihó Mindenkinek!

Ma egy újabb DIY bejegyzéssel érkeztem nektek, természetesen az anyáknapjával kapcsolatban.
Szerintem az anyáknapja a legkedvesebb ünnep az évben, és úgy gondolom, hogy talán a legfontosabb is, hiszen ezen a napon fejezhetjük ki leginkább, hogy mennyire szeretjük, az anyukánkat. És mivel fejezhetnénk ki leginkább, ha nem egy kézzel készíttet aprósággal? Így a mai napon elhoztam nektek pár, könnyen elkészíthető ajándékot!


1.Virág gömb


2. Papír szív



3. Virág doboz (flower box)
Elkészítéséért kattints erre a linkre



4.Virágkoszorú


5.Papír pillangó



 +Tippek
Nem csak ajándékokkal lephetitek meg anyukátokat, hanem tettekkel is! Szerintem minden anyukának az is nagy ajándék, ha esetleg helyette mosogatsz, kiporszívózol, esetleg felmosol!


Köszönöm, hogy velem tartottatok a mai napon, remélem még így az utolsó pillanatban is, de tudtam ötletet adni nektek! Sajnálom, hogy ez a bejegyzés kicsit szűkszavú lett!

 Boldog anyák napját és ünneplést kívánok!

Csicsóka

 Előző bejegyzésem: Véleményem a kereszténységről
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseimért ide kattints







Megjegyzések