Az én edzési rutinom



Halihó Mindenkinek!


Mostanság eléggé benne vagyok az edzés világában, mivel nyár eleje óta elkezdtem én is edzeni, hogy a nyár mindennapjait ne csak lustálkodással töltsem. Meg aztán, az edzés sosem árt!
Tehát a mai bejegyzésben, mint az már a címből kiderült, megfogom mutatni az én edzés rutinomat.


Ha jól emlékszem, még tavaly kezdtem el otthon edzeni, annak érdekében, hogy erősödjek. De sajnos, mikor eljött a nyár akkor valamiért abba marad. Folyton csak halogattam, meg lusta voltam hozzá kezdeni. De utána, mikor elkezdődött a suli, szerettem volna vissza hozni ezt a szokást, de végül sehogy sem sikerült, mivel mindig volt valami ami közbe jött, legyen az tanulás, különóra vagy csak szimplán fáradtság.
És most júniusban újra elkezdtem itthon edzeni, kicsit talán komolyabban is, ami annyit jelent, hogy próbálok hetente 6x, vagy legalább 5x edzeni, és az étkezésemre is odafigyelni, amit talán még sokkal nehezebb, mint az edzés betartása.


Szóval, hogyan is néz ki az edzésem?
Ahogy fent említettem, mindig igyekszem egy héten 5x vagy 6x edzeni, de amúgy arra hajtok, hogy azért egy héten legalább 4x tudjak edzeni, mivel ebből a szempontból elég maximalista vagyok, és minél hamarabb szeretném elérni a kívánt hatást. Többségében 1 órát szoktam edzeni, ilyenkor egy hiit edzéssel kezdem, ami növeli a pulzusszámot, ezáltal fejleszti az állóképességemet, valamint zsírt is éget. Azután felsőtestre edzek, vagyis a karomra, vállamra, mellizomra. Ezután jöhet egy kis hasizom, és végül egy popsiedzés. Majd ezek után egy kis nyújtás.


Kardióra a futást gondoltam, viszont azt úgy érzem, hogy nagyon nem az én világom. Egyszer már elmentem futni, viszont nem volt túl jó élmény, de biztos hogy  majd még a nyár folyamán megpróbálom még egyszer, mivel a fogyáshoz talán még is ez a legjobb.


 Mi motivál?
Természetesen a célom elérése. Ha erre gondolok, sokszor könnyebb az edzés.


Annak érdekében, hogy tudjam követni az edzéseket, hogy mikor, mit edzettem, kitaláltam a bullet journalomba, egy amolyan edzés követőt, amiben külön szín jelzi, hogy mikor mit csináltam.
Például, ha a mai napon csináltam hiit edzést, akkor a rubrika egy részét beszínezem kékre. És, ha ugyanezen az edzésen csináltam hasizmot is, akkor a másik részét beszínezem pirosra.
Szerintem ez egy hasznos dolog, tudom ajánlani mindenkinek!



És +1 dolog, ami nekem szokta segíteni az edzést. Ez pedig a zene hallgatás. Én inkább azokat a zenéket szoktam hallgatni, amiket szeretek, szóval nem kifejezetten olyanokat, amik direkt az edzésekre vannak. És igazából ez is valamilyen formán motivál!


A végére is értünk a bejegyzésnek. Őszintén remélem, hogy tudtam valamennyi motivációt adni,
hogy Ti is elkezdjetek edzeni (ezt azért mondom, mivel én, ha ilyenekről olvasok, vagy nézek videót, akkor mindig meghozza a kedvemet, hogy én is edzek!).
Ha még bármi kérdésetek lenne ezzel kapcsolatban, írjátok meg kommentbe! Köszönöm, hogy itt voltatok!

Csodaszép napot kívánok!

Csicsóka



Előző bejegyzésem: Helló július!
Ehhez kapcsolódó bejegyzésért ide kattints



Megjegyzések