Helló július!




 Halihó Mindenkinek!


El sem tudjátok képzelni, hogy mennyire vártam már, hogy megrajzoljam a bullet journalomban ezt a hónapot, főleg, hogy a megrajzolásával ez idáig "bajlódtam".
 Még azt hiszem májusban találtam ki, hogy a júliusi témája a bujomnak a Disney legyen. Ezt az ötletet az Aladdin inspirálta, ami májusban jött ki a mozikban, és azóta is a kedvenc filmem. Teljes szerelmese vagyok! Na de, következzen a lényeg!


Az első oldalt mi mással is kezdhettem volna, mint a Disney kastéllyal, ami nem sikerült túl jól, de szerintem jól döntöttem, hogy ilyen színátmenetes lett!
 Gondoltam, hogy még rakok hozzá egy kis plusz díszítést, mivel így egy kicsit üresnek érzem, de végül is ezt az oldalt nem fogom sokat nézni, használni pedig végképp nem!😉


A következő oldal, a hónap áttekintő, a Hamupipőke témát kapta, ami már jóval varázslatosabban néz ki, de neki is vannak hiányosságai, mivel a tök hintó kerekei és teteje kiszínezésre várnak, de mivel lusta vagyok megcsinálni, ezért ez így fog maradni!


Az első hét kapta meg az Aranyhaj témát, aminél a torony okozta a legnagyobb kihívást, főleg az ablakos rész. Gondolkodtam, hogy inkább csak szürke legyen az egész torony, de végül színes lett. Nem bántam meg, mivel ez így jobban mutat!


És itt is van az Aladdin! Ki nem hagytam volna, elvégre nagy  Aladdin rajongó vagyok, ahogy azt már említettem a bejegyzés elején. Dzsinit, vagy Genie-t, kinek hogy tetszik, még saját (másolási) tudásom szerint rajzoltam, de mivel tudtam, hogy az Aladdin és a Jázmint nem fogom tudni így megrajzolni, ezért a telefonomat raktam be a papír alá, és így "átmásoltam" a rajzokat. És így lesz ez innentől a többi rajzzal is, mivel nem akartam elrontani az egész hónap feelingjét. (Habár, ettől függetlenül, van ahol sikerült)


A harmadik hét lett az Oroszlánkirály, amivel nem vagyok túlságosan megelégedve, mivel szerintem elég "kopasz" lett,de nincs ötletem, hogy mit rajzoljak még ide, ezért most egyenlőre így marad, aztán majd meglátom, hogy mi lesz! De összességében szerintem jó lett.


Habár nem nagyon szeretem a Hófehérkét, attól még szerintem nagyon cuki lett a következő oldal, mivel ezen szerepelnek a törpék és szerintem aranyosan tudtam őket megrajzolni.(Hiába csak átmásoltam😮)


És az utolsó 3 nap pedig pár kisállatot rejt, de ezek sehogy sem sikerültek túl jól, de hát ez van!🤷 Nekem innen a mosómedve a kedvencem!



Köszönöm, hogy velem tartottatok, ha van kedvetek írjátok meg, hogy nektek mi lett a júliusi témátok!

További szép napot és nyarat kívánok!

Csicsóka


Előző bejegyzésem: Könyvajánló #9
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseimet ide kattintva érheted el

Megjegyzések