Hello október!

Sziasztok!

Holnap be is köszönt egy újabb hónap, az október! Az ősz második hónapja! 
Számomra elég rövid volt a szeptember, gyorsan eltelt. De azért még szoknom kell a korán kelést, a különórákat, a késői hazaéréseket és a sok tanulást! No de nem baj hisz az ősznek más szépségei vannak!  
Ezt a hónapot egy kicsit vegyesen, de mégis ősziesen csináltam. Minden oldalon más-más őszi "szimbólumokat" próbáltam feltüntetni. Szerintem amúgy sikerült is átadnom az ősziességet, ezzel a hónap témával. De most nézzük a képeket! 
Sajnálom, a képminőség nem lett a legjobb, de azért remélem, valamennyire jól látjátok!


Az első oldalon, ahol az október felirat díszeleg, egy rókát rajzoltam le, ugrás közben. A képességeimhez képest, szerintem tök jó rajz lett. A kör alatt alapból nem lettek volna gombák, de mivel a következő oldalon átütött a zöld fű, ezért ide is kénytelen voltam rajzolni. De szerintem annyira nem lett rossz!




A következő oldalra már az október első hetét rajzoltam, és utólag jöttem rá, hogy elfelejtettem hónap áttekintőt rajzolni... Na mindegy! Ez a hét, gombás rajzos lett, a másik oldalt üresen hagytam.



Ezt az oldalt sem bonyolítottam túl, viszont szerintem, nagyon cukik lettek ezek a rókák. Mikor pinteresten nézegettem a képeket inspirációt keresve, és megláttam ezt a rajzot, akkor rögtön tudtam, hogy az én bullet journalomba is kell ilyen rajz! 



Talán ez lett a legszínesebb hét minden közül. Ez a fa egyedi ötlet volt, és igazán féltem a megvalósításától, de szerintem jó lett. Igyekeztem az összes őszi színt belevinni a fa lombozatába.




Nos és ha már ősz, akkor a halloween se maradhat el, habár igaz, hogy ez az esemény novemberben van. 



És az utolsó oldal. Hát erről csak annyit kell tudni, hogy mivel könyvmoly vagyok, ezért muszáj volt egy ilyen oldalt is csinálnom, de nem vagyok ezzel az oldallal megelégedve, kicsit részletesebb rajzot gondoltam ide, de mivel egész szombaton a bullet journalomat rajzoltam, ezért részletesebb rajza már nem volt se erőm, se türelmem.





Ez lett volna az októberi bullet journalom, amivel elég sokat dolgoztam. Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet, és remélem a következő bejegyzésemben találkozunk!

Csicsóka

Előző bejegyzésem: (könyves) kérdezz-felelek
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseim: bullet journal

Megjegyzések