(Könyves) kérdezz-felelek

Sziasztok!


Vége van a második hétnek a suliban! Remélem jól telik nektek a napjaitok, nekem már javában megy a tanulás, de szerintem sokan így vannak vele! Szóval úgy gondoltam, hogy a fáradalmak miatt hozok nektek egy "lájtosabb" bejegyzést, így a mai napon elhoztam nektek egy kérdezz-feleleket! Az instagram oldalamra (@csicsoka.blogja) kitettem, hogy kérdezzetek bármiről, ami érdekel titeket velem kapcsolatban, aminek az lett a vége, hogy 4 kérdésen kívül mindenki könyves kérdést rakott fel nekem! Aminek igazából örülök, hisz könyvmoly vagyok!😊


1.) Ki a kedvenc könyv szereplőd?
    Hát nincsen egy kiemelt szereplő, aki a kedvencem, hiszen minden könyv elolvasása után, újabb és újabb kedvenc szereplőm lesz, szóval erre a kérdésre nem tudok konkrét választ adni!


2.)Ha egy időre főszereplő lehetnél egy könyvben, ki lennél?
Ez egy igen nehéz kérdés, mivel rengeteg szereplő helyében lennék és igazából ha főszereplő, akkor inkább filmből tudnék mondani.🙂 De akkor legyen Lily Sanderson a Hableányok kíméljenek!-ből, mivel kipróbálnék egy napot sellőként!😉🌊

3.)Kedvenc helyed ahol olvasol?
Hát mostanában átszoktam a nappaliba az egyik fotelbe, ami közel van az ablakhoz, így több fény vetül  a lapokra! De ezen kívül nagyon szeretem a szobámban lévő olvasókuckót!📖

4.)Ki az a könyves karakter aki teljesen Te vagy?
Hát eddig még nem találtam meg teljesen magamat egy könyvszereplőben sem, mert inkább filmszereplőkkel tudok azonosulni, de mondjuk a Szent Johanna Gimiben a Virággal egész jól tudok azonosulni, a vidámságát illetően!😄


5.)Mikor lettél könyvmoly? Melyik könyv hatására?
Hát már óvodás korom óta olvasok és igazából azóta szeretek olvasni, ezért nem volt egy meghatározó könyv, vagy legalábbis nem emlékszek rá, ami miatt könyvmoly lettem!

6.)Kb hány könyved van otthon?
Hát szerintem 50 feletti szám, de nem nagyon sok van mivel nem rég szelektáltunk könyveket (is) és általában nem szoktam könyvet venni, inkább kölcsön kérem valakitől, vagy kikölcsönzöm!🙂

7.)Szoktál könyvtárba járni?
Régebben sokat jártam, de már leszoktam róla, viszont most tervezek újra rászokni!😉

8.)Van kedvenc könyvesboltod?
Nincsen kedvencem, de a legtöbbször a Libribe szoktam betérni.

9.)Milyen könyvet ajánlanál erre a hónapra?
Hát nem rég olvastam el a Hableányok kíméljenek! -et Tera Lynn Childstől, amiben kicsit érződik a suli hangulata, szóval lehet, hogy egy jó ráhangolódás rá. Vagy még A Szent Johanna Gimi is egész jó sorozat, vicces és szórakoztató, de egy picit jobban kifejtem véleményemet egy másik bejegyzésemben!😉 (ide kattints)

10.)Melyik volt a legeslegrosszabb olvasmányod, amit soha senkinek nem ajánlanál?
Olyan nincs amit senkinek sem ajánlanék, de nekem Erich  Kästner: Az eltűnt miniatűr nagyon nem tetszett!

11.)Mi volt a legelső kedvenc könyved?
Nem tudom, nem emlékszem rá, de ami nagyon a kedvencem az Eleanor H. Porter - Az élet játéka és ezt a könyvet mindenkinek nagyon ajánlom!😊

12.)Mit olvastál utoljára?
Tera Lynn Childs -Hableányok kíméljenek! és most olvasom Percy Jackson sorozat 1. részét, Rick Riordan - A villámtolvaj.

13.)Van házi állatod?
Van! Egy papagájom, és egy zebrapintyem!😍

14.)Mióta blogolsz?
Májusban kezdtem.😊

15.)Hobbid?
Hát több is van! Szeretek olvasni, habár szerintem ezt lehet látni, ha végig nézel a blogomon, bullet journalt csinálni, ami szintén látszik a blogomon (könyves és bullet journalos témákért katt a szövegre) fotózni is nagyon szeretek, mivel egy jó kis kikapcsolódást nyújt, és nyugalmat is, és sokszor elfáradok benne!📸 Még sok más is van, de azt nagyon

16.)Mi a kedvenc filmed/sorozatod?
Elég sok van, de akkor legyen a Mamma Mia! (1,2) Szerintem mindkét része nagyon jó lett!  Sorozatokat nem nagyon szoktam nézni, de egy van amit sokáig néztem/néztünk a nővéremmel, ez pedig a Heartland! (további kedvencekért ide kattints)

Azt hiszem a végére is értünk a kérdés sorozatnak! Remélem tetszett nektek, ha bármi kérdés benned maradt, írd le kommentbe!🙂  
Hamarosan találkozunk,

Csicsóka


Előző bejegyzésem: Nyári kedvencek 2018

A képek a Pinterestről vannak






















Megjegyzések