Hogy legyen hangulatod az őszhöz? + Back to school

Sziasztok!


Itt is van a várva nem várt back to school blogbejegyzés, ami elmaradhatatlan valamennyi blogger és youtuber számára! Így  hát úgy gondoltam, hogy hogy ha már ma kezdődött el a suli (legalábbis nekem), akkor hangolódjunk rá egy kicsit a sulira! Vagy ha nem is a sulira, akkor az őszre! De nyugi, nem fogunk DIYkodni!😉 Tehát hoztam nektek 5 dolgot, ami segíthet ráhangolódni az őszre!


1.)Szoba dekoráció

Szerintem nem csak én vagyok olyan, aki minden évszakban új dizájnt (?) szeretne a szobájába, házába! Hisz ez egy tökéletes lehetőség arra, hogy ráhangolódj a következő évszakra (jelen esetben az őszre). Egy új, őszies dekoráció soha sem árt! Én például ilyen esetekben szeretem a változást, hogy kicsit újul a ház, és már lassan a kuckózásnak is itt az ideje, amit én már nagyon várok!
Szóval szerintem a szoba dekoráció az egy tökéletes ráhangolódás, már azzal is, ha Te csinálod!😃


2.)Adj hangulatot!

Nos, hogyha már megvan a dekoráció, akkor még több hangulat kell!Szóóóval jöhetnek a(z illatos) gyertyák, a finom teák, a meleg pokrócok, a sült almák, a jó pofa mintás zoknik, a mamuszok ééés a sweater weather, azaz a pulcsis időszak! Tehát a lényeg, teremts magad körül egy jó kis őszi hangulatot, amivel rögtön rátudsz hangolódni! A fentebb olvasott dolgok, csak példák voltak, szóval ha Te más dolgokkal tudsz ráhangolódni, akkor azt úgy csináld! Jaj,kihagytam valamit!🙈 ha már kellően ősz van, szervezz a barátaiddal, családdal, vagy egyedül egy kirándulást! Gyűjts színes faleveleket, gyönyörködj az ősz szépségében és hallgasd a ropogó avart!



3.) Gardrób frissítés

Nos lányok, szerintem Mi érintettebbek vagyunk ebben a témában! Ha már jön az ősz lassan frissíteni kell a gardróbot az őszi ruhákkal! Elő kell venni a régi göncöket, és várni, hogy végre lehessen őket hordani! A nyári cuccokat el kell pakolni, így az ujjatlanok és rövid gatyák mehetnek a zsákokba vagy szatyrokba, hogy jövőre majd újra elővegyük! Szerintem ez is ráhangol az őszre!



4.) Könyvek

Ide először úgy gondoltam, hogy ajánlok pár könyvet, ami segíthet a suli időszak hangulatát vissza hozni (mondjuk szerintem minden gyerek utálja ezt a hangulatot), és végül úgy is döntöttem, hogy fogok, de nem olyan sokat, pontosabban kettőt! És ezek csak rövidke ajánlások, amik most eszembe jutnak!

   1. Leiner Laura - A Szent Johanna Gimi - Igazából ez a koönyv elég nyűglődős, szóval inkább azoknak ajánlom, akik türelmesek, de ugyanakkor tele van poénokkal és vissza adja a gimi hangulatát!

   2. Tera Linn Childs - Hableányok kíméljenek! - Ezt azért szeretném ide írni mert ennek szerintem még egy kicsit nyárias hangulata van, de azért van benne iskola is! De nem az iskola a fő témája!



5.) Filmek

Csak úgy, mint a könyveknél, nincs is jobb mint bekuckózni egy teával, vagy kávéval, valami kis süteménnyel és kezdődhet a móka! Egy kis kikapcsolódást is nyújthat! Itt nem fogok ajánlani, már csak azért sem, mert ha megnézed rengeteg film szól egy gimis szerelemről, szóval szerintem Ti is tudtok párat magatoktól!😉 De ha nagyon szeretnétek, hogy ajánljak, akkor írjatok kommentbe! (Vagy itt keress magadnak egy filmet!😉)


És hát akkor, innentől következzen a haul! Hogy miket is vettem a sulikezdéshez? Már rögtön mutatom!😊

Back To School Haul

Először a tolltartómmal kezdeném! A virágosat még tavaly kaptam, és nem is nagyon szerettem volna  a változást, mivel tökéletesen megvagyok elégedve vele! Ebben szoktam a ceruzáimat, valamint a tollaimat tenni. A másikat is szerintem tavaly vagy tavaly előtt kaptam, és igaz, hogy egy kicsit gyerekes talán, de a tűfilceim tárolásához tökéletesen megfelel!🙂



Ha már a tolltartóknál járunk, nézzük is meg, hogy miket fogok beletenni, mik lesznek az idei évben az írószereim!

Szerintem a ceruzákkal kezdem. Négy darabot vettünk, mivel nekem az fogy el a leghamarabb, a toll után! 3 színeset vettünk, vagyis "különlegesebb" színűt, és egy átlagos grafitot, már ha mondhatok ilyet egy ceruzára...🙂 

A következők, azok a tollak lesznek, hisz mint mondtam, azok fogynak el/tűnnek el a legesleghamarabb nálam! A tollakból is négyet vettem, hisz fő a biztonság!
Ezeken kívül még kerültek a tolltartómba színes ceruzák, radír, hegyező és post it-ek, vagy oldal jelölők, ki hogyan nevezi őket!😊










Nos ha már megvannak az írószerek, nézzük mikbe fogok velük írni! Szóval következzenek a füzetek! Öt db kisalakú füzetet vettem, mindegyik máshogy néz ki. A kedvencem a kaktuszos!

Ezek után jöhetnek a nagyobbak, amik küzözül  külön fotóztam a vonalasokat, a kockásokat és a spirálokat! Igazából annyira nagyon nem válogattam sokat a füzetek között, mivel nem is volt rá nagyon alkalmam, és így annyira nem lett változatos! De azért igyekeztem😄 


Ezek a nagyalakú vonalasok
Ezek pedig a kockások




Eszembe jutott, hogy szülinapomra kaptam ilyen (↓) jópofa sulis dolgokat a nővéremtől! Az egyik az egy lámás kihúzó, vagy kiemelő készlet,a másik pedig egy boxolós lámás toll! 




Szóval ezeket viszem az iskola kezdéshez! Kitartás mindenkinek ehhez az iskolakezdős héthez!
Hamarosan találkozunk,

Csicsóka


Előző bejegyzésem: Hello szeptember!
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseim ide kattintva

Megjegyzések