Hello szeptember!



Sziasztok!

Hát, el is érkeztünk a várva nem várt szeptemberhez! Ez azt jelenti, hogy kezdődik a suli! De szerencsénk van, hisz az elseje szombatra esik, így kaphatunk még egy kis időt, hogy lelkileg felkészüljünk az iskolára!
Én egy nagyon jó nyáron vagyok túl, rengeteg új élményben tudtam részesülni, új embereket ismertem meg, és idén a tengert is láthattam, és fürödhedtem is  benne! Szóval ez a nyár szuperül telt el számomra! Remélem, Ti is így vagytok vele!😊
De most, hogy elkezdődött az ősz, most sem szabad búsulni, hisz az ősznek is megvan a maga szépsége és hangulata! Gondoljunk csak bele, hogy milyen szépek a megsárgult levelek, és, hogy milyen jó hangulata van, mikor esik az eső, és te egy forró teával és egy pokróccal bekuckózol és meggyújtasz egy gyertyát... Képzeld csak el milyen jó lesz!😊 És hát azért az új iskola év sem olyan rossz dolog! Hisz sokan új iskolába mennek! 
Új év, új esélyek! 

Nos hát, annak ellenére, hogy most pozitívumként tekintettem az őszre, azért nem egy könnyen engedem el a nyarat! Ezt szerintem a szeptemberi bullet journalom is tükrözi, hiszen az ehavi bujom a zöld növények köré épült, és így nagy szerepet játszott benne, az egyik kedvenc növényem, a kaktusz!

 Már nagyon sok ideje terveztem ezt a témát, és úgy gondoltam, hogy ez a hónap tökéletesen megfelel, hiszen szeptemberben még nincsenek olyan nagyon őszies színek! De szerintem nézzük is, hogy milyen lett!😉







A végeredménnyel nagyjából meg vagyok elégedve, habár a rajztudásom még nem a legfényesebb!😄

Köszönöm, hogy itt voltál velem, ebben a rövidke ősz köszöntő bejegyzésben! Hamarosan találkozunk,

Csicsóka 



Előző bejegyzésem: Könyvajánló #5
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseim ide kattintva






















































Megjegyzések