Nyári kedvencek 2018

Sziasztok!


Sajnos elérkeztünk ehhez a blog bejegyzéshez is, ami azt jelenti, hogy itt a suli! Őszintén megvallva, én egy kicsit vártam az iskolát, de azért nagyon sajnálom a nyarat, mivel egy szuper nyáron vagyok túl! (Többet megtudhatsz ide kattintva)

Szóval a mai napon, az én nyári kedvenceimről lesz szó! Igaz, hogy általában a sminkes termékekről szoktak ilyet csinálni, de én most ezt másképp fogom csinálni! Kategóriákra vannak osztva, szóval ha az egyik téma nem tetszik, akkor lapozz tovább, ha úgy érzed! De remélem nem fogod!😜 Valamint egyes dolgokhoz egy kis leírás is fog tartozni, de majd úgy is meglátjátok!😉

Rögtön kezdeném a kedvenceimmel, a könyvekkel:

  • Könyvek 
                 - Jodi Picoult, Samantha Van Leer - Sorok között
                 - Leiner Laura - Remek!
                 - Böszörményi Gyula - Leányrablás Budapesten
                    (ajánlóikat ide kattintva érheted el)

  • Filmek
                -Mamma Mia! 2 - Sose hagyjuk abba! - Annyira tetszett ez a film, attól függetlenül, hogy ez a második része! Tényleg nagyon szuper lett, és mindenkinek nagyon ajánlom, hogy nézze meg, ha még nem látta!😉
                -Bosszúállók 3 - Végtelen háború - Ezzel a filmmel igazából olyan kétesen vagyok, de   mindenesetre azért tetszett, csak a végével nem vagyok megelégedve!😞
  • Zenék

               -AREA21 - Happy  Nos mit ne mondjak, elég furcsa ez a szám, de nekem valamiért                                                       nagyon tetszik.😃
               -George Ezra - Shotgun
               -Martin Garrix feat. Bonn - High On Life - Ez a rongyosra hallgatott szám...😜
               -Ofenbach vs. Nick Waterhouse - Katchi Ezekhez a zenékhez elég sok emlék köt,                                                                                              nem véletlenül lettek a "nyári kedvencek".
              -Mamma Mia! - A Mamma Miából majdnem az összes dal a kedvencem!

  • Étel/ital
               -Barackos turmix - Most nyáron vettünk egy turmixgépet, és azóta mindennap iszok egy  pohárral.😋
               -csokis (kakaós) zab - Általában ez szokott lenni a reggelim! Próbáljátok majd ki Ti is!  (Írjátok meg, ha szeretnétek belőle receptet)
               -cézár saláta - Feltétlenül próbáljátok ki! Mennyei!😍

  • Termékek
               -Balea pattanás leszedő
               -Balea fújós dezodor (virágillatú) - ennek a dezodornak nagyon finom illata van,                                                                                       minden lánynak érdemes kipróbálni!
               -testápoló krém (eperillatú) (The body shop) - aki szereti az epret, vegyen bátran,                                                                                                 mivel ennek is nagyon finom illata van!  



  • Szülinapi kedvencek
               -színes bojtos póló
               -lámás toll - ezt a tollat a sulis napokon sokat szoktam használni!🙂 (Back to school bejegyzést ide kattintva érheted el)
               -lámás bögre
               -lámás kihúzó filc - Mint láthatjátok eluralkodott nálam is a lámás őrület! De a képeken  láthatjátok, hogy elég jó pofa dolgokat kaptam! Habár nem csak ezek a szülinapi kedvencek, mert még rengeteg van, de ezeket szeretném most kiemelni! 



  • Elfoglaltságok
                Nos ez először furcsán hangozhat, de új kedvenc elfoglaltságaim is lettek, habár                         van  itt régi is!🙈
                
                -edzés - most már kifejezetten jól szokott esni, habár most egy kicsit hadilábon                                         vagyok vele a meleg miatt. Hát, nem a kitartásomról vagyok híres!😅
                -nyaralás - hát ha már nyár (volt)!
                -fotózás - ez igazából egy régebbi kedvenc, de mostanában szoktam egy kicsivel                                                  komolyabban venni. Nagyon szuper idő töltés.😃

  • Továbbiak
               
               -kék, csíkos ruha - Hát nem véletlenül, az(/ez) a kedvencem! Annyira jól néz ki!                                                            Teljesen odáig vagyok érte, és remélem, hogy még jövőre is jó                                                           lesz rám, mert az a ruha örök kedvenc marad!😍 (Amúgy a                                                             H&M-ben vettük)
              -Croatia-s füzet - Még Horvátországban kaptam egy gyönyörű füzetet, ami                                                                   valószínűleg a naplóm lesz, de amint megláttam, nem hagyhattam                                                 ott!🖤
              -karkötő - Ezt a karkötőt szintén horvátországi nyaralásunkkor kaptam Rovinjban!                                                (Élménybeszámolóért és képekért ide kattints!)
              -szalmakalap - Körübelül nyár közepén feltétlenül beszereztem egy szalmakalapot,                                                hogy védjen a naptól... Na jó, azért is, hogy a fotókon jól mutassak.😜
              -kézi tükör - ezt még nyár elején kaptam, hogy majd a táborokba jó hasznát vegyem!                                                Jelentem: sikerült!😃




Azt hiszem a végére is értünk a nyári kedvenceknek! Valószínűleg ezekből a kedvencekből rendszerességet fogok csinálni, ha nem bánjátok!😉 Lehet, hogy a következő évszakban, már más kategóriák lesznek, de ezt majd meglátjuk!☺️ Köszi, hogy végig olvastad ezt a bejegyzést, és remélem találkozunk a következőnél!

Csicsóka






























Megjegyzések