Helló december!

Sziasztok!



El sem hiszem, hogy már be is köszöntött ez a bűvös hónap és ezzel együtt az adventi/ karácsonyi időszak! Én személy szerint nagyon szeretem ezt a részét az évnek, habár az idei év decemberében nem sok nyugtom lesz, és a sok teendő között már azt sem tudom, hogy hol áll a fejem!

Úgy gondoltam, hogy hogyha már december, akkor a bullet journalom szóljon a hónapban zajló ünnepekről! Mondjuk, mi másról is szólhatna???😊

Az első oldalon rögtön az elmaradhatatlan Rudolf a rénszarvas látható lámpafüzér társaságában!



Nos hát a Mikulást sem hagyhattam ki, ezért természetesen a második oldalon már fel is tüntettem, hiszen ő sem maradhat ki a decemberből, ahogy a színes zoknik sem!😉



A következő oldalon már az adventi koszorú díszeleg, hiszen ez sem maradhat ki a készület ideje jelképeként, vagy hogy is mondjam!😊  És nekem külön tetszenek ezek a piros bogyós magyalok, szerintem eléggé feldobják az oldalt!🙂



Nos hát december 3.heténél igyekeztem egy diótörőt rajzolni, hiszen ezt az elbűvölő karácsonyi mesét szerintem már mindenki ismeri!😊



És hát el is érkeztünk a karácsony hetéhez, ahol voltam annyira kreatív, hogy egy karácsonyfát rajzoltam!😉 De hisz mi más kerülhetett volna ide, mint egy karácsonyfa?😏
Szerintem erről a két oldalról nem sokat kell mesélne, minden magától értetődő, de ha esetleg valami mégsem világos, akkor nyugodtan írj kommentbe!🙂





Nos ennyi lett volna a mai bejegyzés! Ha van kedvetek írjátok meg, hogy nektek milyen lett  az  év utolsó hónapja a bullet journalotokban!☃

Csicsóka

Előző bejegyzésem: Könyvajánló #7
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseim: bullet journal









Megjegyzések