2018 utolsó bejegyzése

Sziasztok!




Nem is nagyon hiszem el, hogy már ennek az évnek is vége van! Számomra elég gyorsan eltelt, viszont rengeteg élményben gazdagodtam és már nagyon vártam/várom az új évet! Hiszen az új évben új lehetőségek adódnak, ezáltal új élményekben részesülhetek/tünk... 
A mai bejegyzésben az értelemszerűen az 2018 évet fogom összegezni... Ezen a bejegyzésen sokat gondolkodtam, hogy legyen e személyes évösszefoglaló is, vagy inkább csak a blogról csináljak összefoglalót, de végül úgy döntöttem, hogy mindent összesűrítek ebbe a bejegyzésbe. Úgyhogy lássunk is neki!🙂

Személyes összegző: 

Mint fentebb említettem, elég sok (jó) élményben gazdagodtam ebben az évben, amikből most párat megszeretnék osztani veletek! Ígérem, nem lesz hosszú (miután jó pár hónapot kihagytam!😅)!

Január:
 Január 7.-én elindítottam egy könyves instagram oldalt. A mai napig sem bántam meg, hogy ezt megcsináltam, hisz még most is aktív vagyok benne, és nagyon szeretem.😇 De erről egy másik bejegyzésben bővebben mesélek majd!😉
Valamint van még egy igazán szép emlékem januárról, mégpedig egy lovas élmény (az egyik), ami pedig az, hogy az egyik lovaglásnál  hóban lovagoltunk, és gyönyörű szép volt az egész lovarda, szóval ezt a történést soha nem fogom elfelejteni, mivel annyira gyönyörű volt.



Február:
Februárban is egy igen meghatározó élmény volt, hogy belekezdtem egy bullet journalba, amit kitartóan rajzolok a mai napig, és a következő évben is rajzolni fogom. (Ha esetleg nem tudod, hogy mi az akkor bátran kattints ide)  


Április:
Ebben a hónapban határoztam el, hogy "komolyabban" szeretnék foglalkozni a fotózással. Ez úton létrehoztam a barátnőmmel egy fotós oldalt az instagrammon, de azt már nem használjuk.De attól még ugyanúgy sokat fotózok, amit a @csicsoka.blogja instagram oldalamon megtekinthettek.



Május:
Ez az a hónap, mikor is egy igazán nagy dolgot döntöttem el. Azt, hogy indítok egy  blogot. Jó, igaz, ez nem tűnik olyan nagy dolognak, de nekem igenis az, hiszen azóta az életem részévé vált, és nagyon is szeretem ezt csinálni!


Június-Július-Augusztus:
Úgy gondoltam, hogy a nyaralásokat nem írom le külön, mivel az nagyon hosszú lenne. De higgyétek el, nagyon szuper nyáron vagyok túl!
De azért ezt külön megjegyzem, hogy júniusban érkezett meg az első könyves dobozom! (aminek tartalmáért ide kattints) Ezt szintén a barátnőmmel együtt rendeltük meg, és én szerintem a jövőben is fogok még rendelni!😊
És még szintén júniusban már osztályban lovagolhattam a lovas táborban, aminek én nagyon nagyon örültem/örülök!
Augusztusban pedig először láttam élőben a tengert. (katt katt)



Szeptember:
Újabb lovas élmény: Életemben először vágtáztam. Nagy élmény volt, habár nem ment túl jól.
És szeptemberben kezdődött el a színjátszó, amit nagyon nagyon szeretek, és szerintem elég lelkesen csinálom!😊


November:
Ebben a hónapban főként a szünet volt nagyon jó, de ha nem gond, akkor nem írom le, hogy miért!😉


December:
Decemberben több dolog is történt, és egy-két változás is a barátnőim között, de ebbe nem bonyolódnék bele.😊
December legelején pedig részt vettem egy lovasbemutatón, ami szintén nagyon emlékezetes volt számomra.
És hát a karácsonyi szünet és nagyon jól telt el, vagyis hát még telik...😄



Amire a legbüszkébb vagyok:
Egyrészt a lovaglás, másrészt, sikerült elengednem valakit és harmadrészt, ha lehet ezt mondanom, akkor a blogom.💗

A legnagyobb sikerem:
A vágta.

Most pedig következzen pár, ha nem is fogadalom, inkább elhatározás! Remélem sikerül majd őket teljesíteni, vagy legalábbis fejleszteni.😊

Elhatározások 2019-re:

  • egészséges életmód (edzés, evés)
  • több időt szeretnék tölteni: családtagjaimmal, tanulással, sütéssel, mozgással
  • szeretném fejleszteni angoltudásomat 
  • bullet journal vezetés
  • legalább 50 könyvet elszeretnék olvasni

Blogon lévő történések:



Az első évem bloggerként, nézzük, hogy hogyan telt!


Indult: 2018. május 11.
Összes bejegyzés: 32
Összes megjegyzés: 3 (+ a válaszok)
Összes oldalmegjelenítés: 1290
Instagram követők: 95
Instagram posztok száma: 57



Legnépszerűbb bejegyzések



Viszonylag megvagyok elégedve ezzel az évvel, habár tudom, hogy még sokat kell fejlődnöm több dologban is, de úgy érzem, hogy képes leszek rá, és ha végig csinálom, akkor az biztos, hogy nagyon jó lesz!😄

És azt hiszem ezennel le is zárom a 2018-as évet!🙂Nagyon köszönöm, hogy velem tartottatok ebbe az évben, köszönök minden támogatást és várlak titeket jövőre is!💗 Remélem nektek is hasonlóan szép volt az idei évetek, és kellemes, boldogságban és jókedvben gazdag új évet kívánok Nektek! Találkozunk jövőre!😉


Csicsóka


Előző bejegyzésem: Téli olvasmány listám 2018




Megjegyzések