Téli bakancslista 2018

Sziasztok!




Igaz, még nem vagyunk benne annyira a télben, de úgy gondoltam, hogy attól még elkészítem ezt a blogbejegyzést, hisz a tél folyamán bármikor szükséged lehet rá!😉
Én személy szerint nagyon szeretem ezeket a blogbejegyzés témákat, részben ezért is szeretnék most én is írni egyet!😊 Remélem tetszeni fog nektek! 

1.) Olvasás
Nos vajon miért is ezt írom először??? Hát nem is tudom...😏😉 Szerintem tökéletes elfoglaltság egy letehetetlen könyvvel bekuckózni egy nyugodt téli estén! Ajánlom mindenki figyelmébe!






2.) Filmnézés
Igaz, ez egy elég alap dolog, de szerintem abszolút megéri, főleg ha azt családdal, vagy barátokkal csinálod!




3.)Találkozz a barátaiddal, és menjetek el valahova!






4.) Kávé, tea, forrócsoki!
Nincs is  jobb, mint a szorgos hétköznapokban leülni, és meginni egy kávét/teát/forrócsokit  szüleiddel/testvéreiddel/barátaiddal és átbeszélni a fontosabb dolgokat!








5.)Díszíts!
Tökéletes alkalom, hogy vigyél egy kis (jó) hangulatot a házadba a zord téli időkhöz!





6.) Angyalkázz!
Szerintem minden iskolában van angyalkázás az adventi időszakban! És miért ne lehetne angyalkázás az iskolán kívül is?

7.)Séta, városnézés
Ha nagyon nincs mit csinálnod, menj el csavarogj egy kicsit az ünnepi lázban égő városban! Garantált hangulat fokozó!

8.) Sütés
Úgy gondolom, ha igazán jó pillanatokat szeretnél, akkor süss egyet valamelyik családtagoddal, esetleg barátaiddal!😉





9.)Karácsonyi vásár
Nincs is jobb, mint este elmenni a karácsonyi vásárba és a hömpölygő tömeghez csatlakozva nézni a szebbnél szebb  vásári portékákat.





10.)Korcsolyázás
Számomra ez az a téli sport, amire úgy megyek el, hogy "nem akarok...", de mégis nagyon jól érzem magamat!🙂





11.)Kirándulás
Ezt a kirándulást tedd "különlegesebbé" és szervezd saját magad!

12.)Fotózás
Abszolút kikapcsol!





13.)Tűzijáték
Idén ti is lőjetek fel egy tűzijátékot! De csak is szülői felügyelettel, biztonságos helyen! Csak óvatosan!!!





14.)DIY
Idén változtass (már ha eddig még nem tetted!) és készíts kézzel a szeretteidnek az ajándékot! Hidd el, jó mulatság!
(Hamarosan erről blogposzt😉)







15.)Karácsonyi bevásárlás
Szerintem ez az amit mindenki rühell a karácsony előtti időszakban! Nem is értem miért.....

16.)Zenehallgatás

17.)Társasjátékozás
Családdal, barátokkal tökéletes elfoglaltság!




18.)Ottalvós party a csajokkal
Hisz szerintem mindig van valami téma, amit át kell beszélni!😉

19.)Offline day
Ezt a (szerintem) szuper ötletet az egyik kedvenc blogeremnél láttam, és úgy gondoltam, én is ideírom. Mert úgy gondolom, hogy ez egy tökéletes alkalom, hogy arra fordítsuk az időnket, amire TÉNYLEG szükségünk van, és amire szeretnénk! Hidd el, nem maradsz le semmiről, ha pár órára,vagy akár egy napra kikapcsolod a wifit!😉

20.)Színező
Nos, lehet, hogy ez először elég gyerekesen hangzik, de pár éve divatba jöttek, az egész bonyolult színezők felnőtteknek, amik szerintem nagyon jól elszórakoztatják az időt!

22.)Beleugrani egy adag hóba
Csak vigyázz nehogy megfázz utána!😉

23.)Hóember építés
Elmaradhatatlan téli elfoglaltság!



24.) Szánkózás
Csak a móka kedvéért!

25.)Rajzolni a párás ablakra





26.)Összegezd az idei évedet
Egy kis nosztalgikus feladat!








27.)Írj egy bakancslistát a következő évre
Kreatívkodj egy kicsit, és ha kell találj ki őrültségeket! DE akár más módon is megoldhatod↓↓↓

28.)Kezdj el egy bullet journalt!
Ha nincs ötleted, vagy ha nem tudod, hogy mi is ez pontosan, akkor katt erre a linkre

29.) Maradj egész nap pizsamában
Fetrengj addig ameddig csak akarsz és nézz meg egy jó kis filmet, egy forrócsokival bekuckózva!😉






30.)Segíts a szüleidnek
Takaríts, főzz, vasalj vagy csinálj valami kisebb dolgot, de valahogy segíts!

31.)Vállalj valami jótékony, önkéntes munkát!
Ez természetesen nem a kisebbeknek szól, és nem is csak erre az időszakra!😊

32.) Csinálj te egy családi vacsorát!
És készíts egyszerű, de finom vacsorát/ebédet/reggelit!





33.)Cipős doboz ajándékozás
Ez úgy gondolom, minden évben megteheted, hisz ezeket a dobozokat a szegény és árva gyerekeknek ajándékozzák!




34.)Tanulj meg egy karácsonyi verset, majd ünnepléskor szavald el!

35.)Segítés a hajléktalanoknak

36.)Alkosd újra, egy téli kiskori képedet!

37.)Üzenj egy olyan embernek, akivel már nagyon régen beszéltél
Biztos, hogy  nagyon fog neki örülni!





Huh! Azt hiszem vége is van ennek a listának, remélem valamennyire tudtam pár ötletet adni a téli időszakra, amiket feltehetőleg teljesíteni is fogtok!😉
Köszönöm, hogy velem tartottál, további kellemes készülődést a karácsonyra!

Csicsóka


Előző bejegyzésem: Helló december!






Megjegyzések