Helló augusztus!

Halihó Mindenkinek!

El sem hiszem, hogy máris beléptünk a nyár utolsó hónapjába! Na jó, ezt ne ilyen rossz tényként fogjuk fel, elvégre az augusztus is jó! És egy hónap, az sok idő, még bármit lehet csinálni!

És ha már egy újabb hónap, akkor mi mással is kezdhetném, mint hogy megmutatom a bullet journalomat! Azonban, ez a bejegyzés még a rövidebbnél is rövidebb lesz, mivel ez a hónap, egyrészt még nem sikerült befejeznem a rajzolását, másrészt igazából az egész ugyan úgy fog kinézni. Legalábbis az elképzelésem szerint. Ezért az első három oldalon kívül, nem lesz túlságosan érdekes a többi oldal, így csak 3 oldalt mutatok meg az ehavi bullet journalomból.
De, ha esetleg még is történne valami változás az oldalak között, akkor feltétlenül kiegészítem a bejegyzést!

Tehát, akkor nézzük. Az augusztus az erdő témát kapta, mivel pont augusztusban megyünk majd Erdélybe, így gondoltam, ad egy kis alap hangulatot, ha majd bele pillantok a tervezőmbe.

Az első oldal talán a legkülönlegesebb, mivel itt még vannak felhők, amik valamennyi díszítést kaptak, és a fák felett halványan rajzoltam hegyeket is, de azokat megerősíteni már nem merem! Úgyhogy ez így marad!


A következő oldal, a hónap áttekintő, aminek a rácsozása most másmilyen lett, mint eddig, mivel láthatólag a rácsok között kisebb helyeket hagytam, és a szélüket is lekerekítettem.


Végül, az egyenlőre, utolsó oldal is más külsőt kapott a heti áttekintőt illetően, így a napokat most függőlegesen rajzoltam meg. Ezt csak azért mertem megcsinálni, mivel így nyáron nem sok teendőm akadt, de így is bőven kitudom majd tölteni a sávokat.



Nos hát igen... Az augusztusi bullet journalom elég egyhangú lett, de kitudja, lehet, hogy majd ha tovább rajzolom, fel fog villanni egy-egy ötlet!
Na majd meglátjuk!

Csodaszép napot kívánok!

Csicsóka

Előző bejegyzésem: 14+1 tipp unatkozás ellen
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseimért ide kattints

Megjegyzések