Vissza a suliba (pozitívan!)



Halihó Mindenkinek!

El sem hiszem, hogy máris elérkeztünk ehhez a bejegyzéshez! Számomra a nyár úgy röpült el, akár az őszi falevél.
Na de, ahogy látjátok a címből, ma egy nem mindennapi "vissza a suliba" bejegyzéssel készültem nektek, mivel úgy gondoltam, hogy szerintem végül is a gyerekek többsége úgy gondol a sulira (tisztelet a kivételnek), hogy jaj, fúj, ne, tanulás, különórák, stb... Úgyhogy ezért is gondoltam, hogy akkor, itt az ideje, hogy ma pozitívan gondoljunk az iskoláról!
Elvégre az iskola nem is olyan rossz, mint aminek tűnik! Igen, vannak benne rossz dolgok, de túl lehet élni, elvégre semmi sem tökéletes!
Vissza térve a lényegre, ma össze írunk 5 dolgot, hogy miért is jó a suli és, hogy miért érdemes várni rá! Természetesen mindenki a saját szemszögéből és saját korából kiindulva nézze a dolgokat. Én is így fogok tenni!


Mit várok a suliban?

1.Találkozás a barátokkal/barátnőkkel
Tudom, kicsit klisés, de hát ez van! Szerintem ez az amit mindenki várhat, hiszen nincs is jobb mikor megbeszélitek a barátnőitekkel, a nyáron történteket!

2.Pletykák
Én alapból nem vagyok túlságosan pletykás ember.... Legalábbis nem annyira..... Viszont hallgatni nagyon szeretem őket, és utána pedig nincs is jobb, mint megbeszélni a barátnőkkel.😜

3.Új épület
Nekünk idén nyáron költözött az iskolánk egy másik épületbe. Igaz én már jártam ott, de az még az újítások előtt volt, úgyhogy már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi a végleges verzió.

4.Izgalmak
Izgalmak alatt rengeteg dolgot lehet érteni, de én most azt az izgalmat emelném ki, hogy mivel most lépek majd 8.osztályba, ezért nekem húzós lesz a következő félévem, mikor is kiderül, hogy átvesznek e a gimibe vagy sem. Meg, hogy mi lesz az osztályunkkal, és a ballagásunk is milyen lesz...

5.Papír, írószerek
Papír írószer mániásként én mindig már alig várom, hogy megvegyük a füzeteimet és az írószereimet, azt pedig még annál is jobban, hogy mindenkinek megmutassam, és utána még bele is írhassak!

Ha már idáig eljutottál, ne kattints még el! Vegyél elő egy lapot, és írj te is 5 dolgot arról, hogy mit vársz a suliban! Meg látod, már is több kedved lesz suliba menni! Új év, új kezdet, új lehetőségek!
Remélem tudtam segíteni valamicskét, hogy pozitívabban álljatok a sulihoz! 
Köszönöm, hogy velem tartottatok!

Csodaszép napot és jó évkezdést kívánok!

Csicsóka



Előző bejegyzésem: Útinapló #3 - Erdély
Ehhez kapcsolódó bejegyzéseimért KATTINTS IDE






































Megjegyzések